עדכונים שוטפים בצל שגרת הקורונה >>

15 דקות של חימום וגמישות לשמירה על הגב התחתון

  • בית
  • 15 דקות של חימום וגמישות לשמירה על הגב התחתון

יש לכם כאבי גב או אתם סתם מרגישים שהגוף שלכם צריך קצת להתארך ?

סידרנו לכם 15 דקות של תרגול פשוט וקל לגב התחתון על מנת להגדיל משמעותית את הגב התחתון ובעיקר ליצור סוג של בולם זעזועים לגוף

חלק מבניית שיטת השחייה הבריאה בעולם WEST נוצרה ע"י ההבנה שעל מנת לטפל בגב התחתון חייבים לתת לגב התחתון להיות נטרלי ולהאריך ולחזק את החלקים שרחוקים מהגב התחתון .

התרגול הזה עובד בדיוק על אותו אלמנט והפעם בישיבה ומחוץ למים .

בתרגול יש לנו מטרה מדידה 1, להגיע עם הראש לברך או להגדיל את טווח התנועה על מנת להתקרב כמה שיותר לכיוון הברך.

אורי לוקח אותנו שלב שלב ומראה לנו איך ע"י הארכת הגוף לצדדים , שחרור שכמות והארכה של הדו ראשי ירכי אנחנו משנים מקצה לקצה את הגוף שלנו וכמובן עושים את הדבר החשוב ביותר 

שזה שמירה על הגב התחתון 

רוצים לשפר את יכולת השחייה שלכם ?

קבלו לינק עם 25% הנחה לקורס שחיית חתירה אונליין תוך שמירה על הגב התחתון 

הקורס כולל ניתוח סגנון שחייה, מעל 100 סרטים ולא פחות חשוב