073-7579019
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

WEST – שיטת השחייה הטובה בעולם ללימוד שחייה וטיפול בבעיות גב תחתון

הייתם רוצים לקבל עולם שלם תפור אישית למבנה הגוף שלכם? עולם שלם שגם גורם לכם להיות WOW וגם נוח*** ברמות שקשה לתאר? עולם שלם כזה שיגרום לכם לחייך ברגע שאתם נוגעים בו?

שיטת WEST תתפור לכם את הסגנון בהתאם לגוף שלכם, בהתאם ליכולות ואתם פשוט תרגישו מדהים.

100,000 איש ב- 120 מדינות לא טועים!

  • שיטת השחייה WEST מותאמת אישית למבנה הגוף והיכולות

  • שיטת השחייה הטובה בעולם לטיפול בבעיות גב תחתון וצוואר

  • קצב הלימוד מהיר מכל שיטה אחרת בעולם

  • שוחים מהר יותר עם פחות מאמץ (מדהים לטריאתלטים, רצים ושחייני מים פתוחים)     

במהלך עשרות שנות לימוד שחייה מצטברות של צוות עולם המים, גילינו שלימוד שחייה ב”דרך הקלאסית” לא מתאימה לכל אחד. שיטת השחייה WEST, פותחה במטרה ברורה לטפל באנשים עם בעיות צוואר וגב. עם השנים ראינו שאם מרפים את איזור הצוואר (מרכז הנפש והרגש של הגוף) ואת הגב התחתון (מרכז האנרגיה ומרכז שיווי משקל של הגוף), הגוף צף טוב יותר, שט יותר מהר במים ועל הדרך מטפל בריפיון של השלד ובכך מטפל בבעיות הגב התחתון ומפחית סטרס מהצוואר ומהגוף בכלל..

  WEST – ראשי תיבות של Water World Swimming Therapy (ה- W מוטה)

west logo

WEST היא טכניקה שהתפתחה מההידרותרפיה והרפואה הסינית, כדי ללמד אנשים שהם לא שחייני עבר לשחות בהרמוניה עם הגוף שלהם ועם המים וכדי להתקדם יותר טוב, ללא מאמץ של הגוף וללא פציעות או במילים אחרות לקחת את הגוף לקצה אבל קצת פחות.

כאשר לוקחים את הגוף שלנו עד הקצה וקצת פחות, אנחנו מצד אחד מנצלים את הפוטנציאל האישי שלנו ומצד שני אנחנו לא מכאיבים לעצמנו או פוצעים את הגוף שלנו.

קצת פחות מהקצה גם מאפשר לנו להאריך בקצב גבוה יותר את השרירים ובעצם ליצור באמצעות השחייה סוג של בולם זעזועים לחיים.

לפרטים נוספים: info@swimming.co.il

מה לומדים בקורס שחייה בשיטת WEST? ולמי זה מתאים?

למי מתאים לעשות קורס שחיית חתירה בשיטת WEST?

לכל שחיין שאין לו פחד מים, משחיין שיודע לשחות 25 מ’ חזה בלבד ולא יודע בכלל לשחות חתירה ועד לשחיין שהיה שחיין עבר ושוחה ק”מ 1 בפחות מ- 15 דקות. היופי בלימוד ווסט שהוא מתאים לכולם ובמסגרת קבוצתית, כל אחד מקבל את הדגשים שלו ומתקדם בהתאם ליכולתו.

**אם יש לכם פחד מים, הקליקו על הקישור והצטרפו לקורס ווסט המותאם במיוחד לפחד מים >>

מה כל כך מדהים בשיטת השחייה WEST? ולמה אומרים שהיא הטובה ביותר לטיפול בבעיות גב תחתון בעולם?

בלימוד שחיית חתירה למבוגרים חשוב לנו שני דברים:

הראשון, הוא לא להזיז את הצוואר. התזוזה היחידה בצוואר היא “כן” ו- “לא” והכוונה היא בניגוד לשיטות אחרות שהצוואר עובד בנשימה וגם הגב התחתון, בשיטת ווסט אנחנו מסתכלים על כל אדם כאילו יש לו פריצת דיסק בצוואר ובגב, ולכן, הדבר השני שחשוב לנו הוא גרירת הרגליים בזמן שחייה בהתאם לגמישות של האדם או במילים אחרות, לחשוב שהידיים הם הקטר והרגליים הקרונות. בדרך זו, תוך התאמת הסגנון למבנה הגוף, אנחנו גם מפרקים סטרס מהגוף וגם מטפלים ומאריכים את השרירים שעוטפים את השלד.

בכל חודש אלפי אנשים מקבלים טיפול לבעיות הגב התחתון והצוואר. השיטה לא תגרום לכם להחזיר את הדיסק למקום, או תטפל בבלט דיסק, היצרות בתעלה ועוד…. אלא, היא פשוט תגרום לכם לחיות ללא כאבים.

למה כל כך מומלץ ללמוד בקבוצה ולא באופן פרטי?

בלימוד בקבוצות קטנות אנחנו מצד אחד מקבלים דגשים אישיים למבנה הגוף שלנו שזה אחד העקרונות המרכזיים של השיטה ומצד שני מאוד קל לנו להבין ע”י כך שאנו נחשפים גם לטעויות של אחרים. הכוונה היא שלרוב בקבוצה יש לפחות אדם אחד עם מבנה גוף הדומה לשלנו ולפחות אדם אחד שעושה את אותה הטעות כמונו.

אומרים ש-“צרת רבים חצי נחמה”- בשיטת WEST נלמד להבין לא רק מהי הטעות שלנו, אלא איך לשפר אותה ולהבין מה השינוי יכול לעשות לגוף שלנו ולמה.

מה ההבדל בין WEST לשיטות שחייה אחרות?

בעולם קימות שיטות שחייה רבות, החל ממייקל פלפס, “Mister smooth” ועוד… כולם מדברים על דברים שונים והמכנה המשותף לכל השיטות היא שכל שיטה תלמד אתכם לשחות בדיוק כמו החברים שלכם. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא “האם נכון לי לשחות כמו מייקל פלפס?”, “אם יש לי פריצת דיסק בגב התחתון, האם נכון לי לשחות כמו אדם שאין לו פריצת דיסק?” התשובה לכך ברורה, אסור לכם לשחות בצורה מסויימת אם יש לכם פריצת דיסק. לשחות כי “הרופא אמר שזה בריא”, אינו מספיק. אתם רוצים שיתאימו לכם שחייה המותאמת לכם אישית, שגם תחזק את הגב והשרירים ובעיקר תפחית את הכאבים.

המאמן הלאומי של ארה”ב”ריס” אמר בהרצאה למאמנים בכירים בישראל שלקחה לו חצי שנה על מנת לעבור בכל המועדונים בארה”ב (ויש הרבה), במטרה להסביר לכולם שמה שמייקל פלפס עושה מתאים למייקל פלפס ולא מתאים ל- 99.5% מהשחייים האולימפיים. מה שהוא רצה להגיד, שאם הם ישחו כמו מייקל פלפס, הם יפצעו ויגיעו לתוצאות פחות טובות.

למאמר המלא שמספר על ההבדל בין השחייה התחרותית שיטת WEST ושיטות אחרות>>

מה תלמדו בקורס שחיית חתירה בשיטת WEST?

במהלך 10 שיעורים בקבוצה קטנה (עד 6 אנשים), תלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת על שחייה:

התאמת הסגנון, איך משפיעה הגמישות שלכם על הציפה, למה גרירת רגליים יכולה לטפל בכאבי גב תחתון, איך לצוף יותר בקלות, מהו “המשולש הקדוש” ועוד…

בקורס שחייה אתם תבינו למה עומק המתיחה של ה- WEST שלכם הוא כל כך משמעותי, איך הוא יגרום לכם לשחות גם יותר מהר ובעיקר איך הוא ישמור לכם על הצוואר והגב.

בשיטת אחרות ילמדו אתכם להרים מרפק כמה שיותר גבוה, דבר שיכול לגרום לסטרס, כאבי צוואר ועוד…

אחרי שראינו כל כך הרבה אנשים, נדע להתאים לכם בדיוק ובצורה קלילה ופשוטה את מה שהכי נכון לכם.

שחיין שנרשם לקורס שחייה בשיטת WEST, יקבל 2 שיעורי השלמה + כובע עולם המים מתנה (המתנה לשחיינים מעל גיל 18).

WEST מאפשרת את זה בצורה הטובה ביותר. ניתן לצפות במאות סרטים ומאמרים באתר שחיית WEST העולמי www.swim-west.com .

מומלץ לצפות במתיחות במהלך ואחרי אימון שחייה>>

 

Swim WEST large logo final

שינוי גודל גופנים