073-7579019
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

קבוצת השחייה למבוגרים "מאסטרס"

בעולם המים שחייני המאסטרס זו לא רק קבוצה, זו משפחה!

מה כל כך מיוחד בקבוצת השחיה של עולם המים?

בעולם המים מלמדים בשיטת השחייה WEST– מעבר לאימון עצמו הדבר החשוב ביותר  זה לשחות בשיטת שחייה מהפכנית שתשמור לנו על הגב התחתון והצוואר

מדריכי עילית – מדריכי על, אשר כל אחד מביא את ייחודו האישי.

קהילה חברתית – הקבוצה היא הרבה מעבר למים, יוצאים ונפגשים קבוע, מחנות אימונים עם המשפחות, הרחבת המעגל החברי והעסקי, אירועים משותפים וכיף גדול.

מגוון שעות האימונים – כמעט 7 אימונים ביום מתקיימים בעולם המים. אין תקדים כזה בשום מקום בעולם. כל אחד יכול להתאים את עצמו ללוח.

אימוני טכניקה מיוחדים " קבוצות ווסטרס" – אימוני ה- WESTERS , היא קבוצת שחייה לסגנון בלבד, אין אינטרוולים , אין מהירות, כל הבסיס של הקבוצה הוא סגנון , סגנון ועוד קצת סגנון והכל בהתאמה אישית ולפי שיטת השחייה הבריאה בעולם WEST

 

"יש לי חברים, ואימונים אני מוריד מהאתר, למה לבוא?"

כי בינינו, יש מעטי מעטים שיכולים להתאמן לבד לגמרי. אנחנו לא. כל פעם יש "משהו דחוף" אחר שצריך לעשות. חובה לייצר עוגן ביומן שעליו לא מוותרים ויהי מה. קבוצת שחייה שכיף לבוא אליה היא בדיוק העוגן הזה.

"נראה לי שאתם שחיינים מקצועיים. אני צריך ללמוד את הבסיס"

לא לדאוג, יש את כל קבוצות השחייה לכל הרמות. הקבוצות בנויות מגברים ונשים בגילאי 25-75. רוב חברי הקבוצות אינם שחייני עבר.

אז למה אנחנו כל כך מקצוענים?

בעולם המים פיתחנו טכניקת שחייה במטרה להתאים את הסגנון הנכון לכל שחיין. ייחודיות השיטה היא שמירה על המפרקים החשובים בגוף האדם שהם הצוואר, גב, ברכיים וקרסול והתאמת השחייה ל- "DNA" של השחיין המתחיל והמתקדם. בעולם המים של אורי סלע, אנו בודקים את היכולות של האדם / השחיין בהתאם לגמישות, כוח, ציפה במים וכך מתאימים לכל אחד את מה שנכון לו. כך אנחנו מתאימים את הסגנון הנכון וגם בוחרים איזה סגנון הכי כדאי לכם לשחות – חתירה, גב, או חזה.

קבוצת (A1) – קבוצה מקצועית ותחרותית:

מתאים לשחיינים שיודעים לשחות מתחת ל- 18 דקות ב- 1000 מ' ( או לעמוד על 5X200 ב- 4 דקות יציאה, קצב של פחות מ- 3:30 לכל 200 מ') שוחים בין 2500 מ' ל- 4500 מ'

קבוצת (A2) – שחיינים ברמה גבוהה מאד:

שחיינים ששוחים בין 18- 25 דקות ב- 1000 מ' (או עומדים על 5X100 2:30 דקות יציאה) שוחים בין 1800- 2500 מ' בכל אימון

קבוצת (A3) – שחיינים ברמה טובה:

מתאים למי ששוחה 10 בריכות ומעלה חתירה רצוף – הרבה עבודה על סגנון – שוחים כ- 2000 – 1500 מ'

קבוצות WESTERS

קבוצות לשחיינים מתחילים המעוניינים ללמוד ולשפר את סגנון השחייה בהתאם ליכולות של כל אחד ואחת, תוך שמירה על בריאות הגוף והמפרקים. בקבוצה זו, שוחים עד 1 ק"מ באימון.

שיטת השחייה הבריאה ביותר בעולם פותחה ע"י צוות של מאמנים, מטפלים, רופאים, הידרותרפיסטים במשך שנים על מנת להתאים לכל שחיין את הסגנון שנכון לו ובכל אנחנו מצליחים לשמור על הגב והצוואר ומצליחים ללמוד לשחות מהר יותר.

קבוצת השחייה ווסטרס היא בעצם ( ווסטרס = ווסט+ מאסטרס ביחד) הקבוצה מתאימה למי שלא שחה המון זמן , מרגיש כאבים בגב או בכתפיים, שחייני עבר תחרותיים שכל הזמן נפצעים בזמן שהם חוזרים לאימון שחייה ( קשה להם לשחות לאט) או בעצם כל מי שיודע שהוא צריך להתחיל לאט לאט ומבין את חשיבות הטכניקה בשחייה לשיפור החיים.

ניתן לצפות ב- 10 שלבים קלים ללימוד בחתירה בקיצור הזה>>

קבוצת הפועלים

קבוצה אשר מתאימה לשחייני עבר ושחיינים ברמה יחסית גבוהה. מסוגלים לצאת על 4 דקות במאתיים חתירה. עוד על קבוצת הפועלים >>

מטרות אימון השחייה הינן:

  • שיפור הכושר הגופני
  • חיזוק שרירים
  • שיפור הנשימה
  • קואורדינציה
  • לימוד 5 סגנונות השחייה ושליטה בהם ברמה תחרותית
  • והחשוב מכל – מסגרת לעשות כושר בכיף

אופי האימון

האימון מורכב מחימום, מספר תרגילי סגנון בהתאם לתקופה ומטרת האימון. בנוסף ישנו תרגיל אירובי ארוך, בדרך כלל לשיפור היכולת האירובית, חמצן, וחיזוק שרירים.

תוכנית אימוני המאסטרס הינה תוכנית מקצועית המחולקת לשתי תקופות: חורף וקיץ, כאשר השיא מגיע בכל סיום עונה לאליפות המאסטרס בה אנו משתתפים (ולקחנו מקומות ראשונים לא פעם).

התוכנית כוללת עבודה על טכניקה, סבולת, מהירות, מיומנויות שונות, סגנונות שונים. אנו עובדים על כל סגנונות השחייה תוך כדי שימת דגש על כל האלמנטים הטכניים.

האימון הנוסף:

אנו ממליצים למתאמני המאסטרס להגיע לפחות לשני אימונים בשבוע. אימון שלישי בשבוע, חשוב מאוד על מנת לשפר את היכולת האירובית. האימון לאו דווקא צריך להיות בשחייה, אלא יכול להיות גם בריצה, אופניים וכו'. אימונים נוספים ניתן למצוא באתר >>

 

 

שינוי גודל גופנים