073-7579019
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

חשיבות השליטה בכל 4 סגנונות השחייה לילדים

  • בית
  • חשיבות השליטה בכל 4 סגנונות השחייה לילדים

שליטה ב- 4 סגנונות השחייה לילדים

למה חשוב לעבוד על מספר סגנונות שחייה באימון, או במילים אחרות, למה השילוב המעורב יכול לעזור לנו בחיים ובמיוחד לבנות את השלד של ילדנו בצורה טובה יותר

כפי שחלקכם וודאי יודעים, ילד שמתאמן בשחייה, יוכל להשתפר בכל ענפי הספורט – אך לא להיפך. לדוגמא: ילד שרץ למרחקים, זה לאו דווקא יעזור לו לשחות טוב יותר.

  • ב”עולם המים” אנחנו מאמינים בבניית השלד של הילד בצורה אופטימלית. כאשר אנו משלבים באימון את כל 4 סגנונות השחייה, אנו עובדים כמעט על כל שריר אפשרי בגוף שלנו, אותם קבוצות שרירים שאנחנו נדרשים בהם לתפקוד טוב יותר בחיי היום יום. לדוגמא:
  • בסגנון החזה, אנחנו עובדים על כ- 240 קבוצות שרירים.
  • בסגנון הפרפר אנחנו עובדים על כ-200 קב’ שרירים
  • בסגנון החתירה והגב אנחנו עובדים על כ- 170 קב’ שרירים.

שילוב של כל ארבעת סגנונות השחייה דרך שיטת השחייה “ווסט”, עובד על כ- 300 קבוצות שרירים שונות מתוך 656 קבוצות שרירים בגופנו ומאפשר לילד לחזק את חגורת הכתפיים, להאריך את שריריו ובעיקר לייצב את גופו.

מסתבר, כי ילדים ששוחים בסגנונות השונים הם ילדים חזקים יותר וטובים יותר מבחינה גופנית וספורטיבית ורמת הבטחון העצמי שלהם גדלה, לחיים טובים ומאושרים יותר.

שילוב לימוד 4 סגנונות השחייה לילדים

לסיכום

כהורים, מה שחשוב לנו תמיד הוא לקדם את ילדינו, לשים אותם צעד אחד לפני כולם ושלא ירגישו אחרונים. הדגש בקבוצת הדולפינים/כרישים בעולם המם , הוא שאנחנו עובדים ומחדדים את הטכניקות של סגנונות החתירה, הגב, החזה הדולפין ומתחילים ללמוד את סגנון הפרפר.

חשוב לציין שהאנחנו עובדים על כל הסגנונות רק אחרי שחייה של 25 מ’ עם סנפירים וידיים חץ וסגנון חזה מלא ויפה.