עדכונים שוטפים עולם המים

אימון לשיפור שחיית גב

על הבידול של שחיית גב בטכניקת WEST מייתר השיטות לשחיית גב, ניתן לראות כאן >>

#תרגיל מטרות
1.400 מ' חימום - כל בריכה רביעית שחיית גבחימום שרירים ומפרקים
2.25X4 מ' - דולפין על הגב בצלילה עם סנפיריםעוזר בנשימה וכן בלימוד יציאה תת מימית בשחיית גב
3.50X4 מ' - 12.5 מ' גב כדור מים בישיבה (לסובב את הידיים מהר ככל האפשר), 12.5 מ' - גב רגיל, 25 מ' - חתירהשחיית גב כדור מים עוזרת להבין את הקושי כאשר מנח הגוף הוא גבוה ולהבין כי מנח גוף מאוזן, כאשר הראש במים, הוא טוב ומהיר יותר.
4.100X4 מ' - תרגיל טכני בגב:
25 מ' - 1,2,3 החלף 25 מ' צרפתי / 25 מ' גב קלאסי (רגליים בחתירה/ 25 מ' גב מלא 4X
דגש על גלגול גוף בגב מצד לצד, פופיק לכיוון הקיר, הכנסת יד רפויה למים, ראש ישר ממשיך את חוליות הצוואר ומבט כלפי השמיים
5.200 מ' עבודת רגליים קוביהשחיית קוביה עובדת על שרירי הרגליים בתוספת לעבודה על שרירי הבטן האלכסוניים ועל שרירי הליבה בעת הרוטציה מצד לצד בשחיית גב וחתירה.
6.100 מ' קלשחרור שרירי הרגליים
7.25X4 מ' סיום גריפה בגב (תחושת מים)מרפקים צמודים למותן ורק האמה עובדת עם כף היד על סיום הגריפה בגב בדגש על אגודל שנוגע בחלקו הצדדי של הירך.
8.50X10 מ' - 25 מ' גב, 25 מ' חתירהדגש על סיום גריפה
9.400 מ' עם סנפירים25 מ' גב, 75 מ' חתירה, 75 מ' גב, 25 מ' חתירה
10.100 מ' קלשחרור

סה"כ: 2,500 מ'