עדכונים שוטפים עולם המים

אימון היפוקסי

היפוקסיה, משמעותה חוסר כללי של חמצן בדם, בתאי הגוף וברקמות.

מטרתו של אימון היפוקסי הנו שיפור היכולת הגופנית בעת מחסור בחמצן ובכך לשפר את השחייה בזמן של עייפות ומאמץ.

#התרגילמטרות
1.400 מ' חימום - כל בריכה רביעית צלילה בסגנון שחיית חזה (תנועה וחצי)חימום שרירים ומפרקים
2.25X8 מ' צלילה בדולפין מול בן הזוג (סנפירים)יש להקפיד על ראש נמוך, מבט לכיוון הרצפה, להקפיד על בלונים ליד הקיר
3.100X4 מ' - מ.א. (בפרפר - נשימה כל 3 תנועות, בחזה - כל 2 תנועות, בחתירה - כל 3). 2 דקות יציאהלשחות ארוך, נכון ויעיל
4.50X10 מ' - חתירה, דקה יציאהבדגש על יציאה תת מימית ארוכה מהקיר, לפחות 4 תנועות דולפין ולאחר הקיפר לא נושמים 3 תנועות.
5.200 מ' - רגליים חופשי
6.25X8 מ' - ספירת תנועות עם ראש במיםלשחות ארוך ויעיל במינימום תנועות ומינימום מאמץ
7.300X3 מ' - נשימות 7/3/5/3סט 1 - רגיל / סט 2 - פולי / סט 3 - כפות ופולי
8.100 מ' שחרור

סה"כ: 2900 מ'