עדכונים שוטפים עולם המים

אימון שחייה ניטראלי

אימון שחייה המשלב מגוון גדול של אלמנטים

אימון ניטראלי הנו אמון שניתן לבצעו בכל יום. הוא עובד על טווח אירובי, קצת ידיים, קצת רגליים, קצת היפוקסי. מאחר והאימון אינו מיועד למטרה ספציפית, הוא טוב מאוד לשימור וחיזוק, מתאים לכל מזג אוויר ומצב רוח, כשאין כח ומהירות ולא רוצים לשלב סגנונות. בקיצור, האימון הקלאסי, או כמו שאנו מכנים אותו – ברירת המחדל של אימוני השחייה.

#התרגילמטרות
1.400 מ' חימום, נשימה כל 3חימום + היפוקסי
2.200-300 מ' רגליים
3.100X4 מ' חתירה עם סנפירים, 15 שניות מנוחה, עד 12 תנועות לבריכההארכת שרירים והגמשת רגליים
4.100X4 מ', 1-4 מתגברשליטה בקצב משתנה, מעלים קצת דופק
5.200X4-8 מ' - חצי מהתרגיל עם כפות ופולידופק אירובי 3T, עבודה על ידיים
6.50X4 מ' שחרור: 25 מ' ללא נשימה, 25 מ' ניעור ידיים
7.מתיחות

סה"כ: 2,400-3,300 מ'