west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

אימוני ים – עולם המים פולג

בשבועות האחרונים, מאז נפתח המרכז החדש של "עולם המים של אורי סלע" בפולג נתניה, מתקיימים אימוני ים (שחייה במים פתוחים) בחוף פולג שבכניסה לעיר נתניה .

רק בכדי לסבר את האוזן, המרכז נמצא כ – 400 מ' מן חוף הים, כלומר, שבזמן שאנו בבריכה, אנו ממש יכולים לחוש ולראות את הים. הנוף כמובן מרהיב! ועוזר לנו להכין עצמנו לקראת האימון .

אנו נפגשים בשעה 8:15 בבוקר ( רובם אף מקדימים ) בבריכה ויוצאים בריצה קלה לעבר חוף הים, כאשר נעים להרגיש את הרוח ולהריח את הים, כבר ביציאה מן הבריכה. בזמן שאנו מגיעים לחוף, אנו מתחילים במתיחות, שיחת פתיחה והכנה נפשית לקראת האימון .

כאחד שמאמן כבר מס' שנים את אימוני הים, בטיחות הינה מעל לכל. אני תמיד מקפיד על חלוקה לזוגות / שלשות , לסמן נקודות ציון מחוץ למים ובתוך המים, למקרה שחלילה …. מישהו יתעייף .

12-14 "משוגעים" מגיעים באופן קבוע לאימוני הים, אלו המכורים האמיתיים שנהנים מהסיטואציה שבה אתה שוחה בים אינסופי , ללא קיר בסוף וללא קרקע מתחת .
אפילו כאלו שפחדו בהתחלה, וכאלו שהדבר היה חדש להם לגמרי, כבר מתחילים להתאהב . אפשר להבין אותם – מדובר בחוף משגע , שבו המים נקיים וצלולים , וכאשר הים שקט , החוויה אינה ניתנת לתיאור על גבי הדף, אלא חייבים לבוא ולראות זאת בעיניים.

וכן היה באימונים הראשונים, הים היה שקט מאד ורגוע, האימונים היו ממש "גן עדן", אך בשבועיים האחרונים הים כבר התחיל קצת לעלות, מה שכמובן לא הפריע לנו לעשות אימונים של 2-2.5 ק"מ באנרגיות מטורפות שלא ניתנות לתיאור.

לכל אלו שעדיין לא שחו בים, אני ממליץ בחום על ההתנסות הנ"ל , האמינו לי שלא תצטערו!

ולמי שלא יכול ביום שישי, מוזמן להצטרף לאורי סלע באימוני ים בימי רביעי 8:00 בבוקר במרכז בגלילות.

שיהיה בהצלחה , תומר

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.