west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

עולם המים מתרחב: פולג, החוף הירוק

כשיש פרספקטיבה של זמן, דברים בחיים נראים אחרת. לפני חצי שנה בדקנו את מתחם החוף הירוק בפולג לצורך הקמת מרכז נוסף של עולם המים, ראינו את המקום ונבהלנו! הכל היה שבור – הבריכה, חדר המכונות, הקירוי, מה לא?! ניסיתי לדמיין ששוברים את הכל ובונים מחדש ועדיין לא הצלחתי לראות את המקום ממריא, מדבר "עולם המים", משגשג ומרוויח. בקיצור, למרות המיקום המדהים ליד הים, עברנו הלאה. איזו אכזבה, הרי אני מת על הים, האנרגיה של הרוח והעוצמה של המים… אין ברירה, ממשיכים לחפש.

2 שחייניות וותיקות, אתי קורן ואמא שלה, השחיינית האגדית פרידה אושמן ששוחה בעולם המים כ- 6 שנים, שידעו על האופציה בחוף הירוק, אמרו לי "אורי, אנחנו כל כך אוהבות את עולם המים ומגיעות לאימונים מנתניה, אולי בכל זאת תבדוק לפתוח מרכז בפולג?" הן ביקשו כל כך יפה – איך יכולתי לסרב?

החלטנו ללכת שוב, ערן שומרון (מנכ"ל עולם המים) ואני. נדהמנו לגלות מקום אחר! בעודי מפנטז וחולם חלומות, ערן מפקס אותי, מסביר מה אפשר ומה לא, פתאום במקום לראות ברי כה מוזנחת, הצבע הישן של החורבה המגושמת מתקלף ומתגלה לה בריכה גדולה, 33 על 17.5 מ', פנינה בים. מיד ידעתי – זה יהיה המרכז הגדול והמדהים ביותר לשחייה בכל איזור השרון ובארץ בכלל.

דמיינתי שתי בריכות, אחת לטיפולים ולפעוטות והשנייה לימודית, מיועדת לאימוני ילדים, מבוגרים, מאסטרס, טריאתלון ועוד. בעיני רוחי לצד הבריכה מיד ראיתי חדר כושר וסטודיו ליוגה (שההורים יוכלו להתאמן בזמן שהילדים שוחים), המזנון הפך לבית קפה בריאותי ומסלולי מצופים נמתחו בים (הנמצא במרחק 400 מ' מהמרכז) לצורך אימוני יום שישי.

לפחות מבחינת צוות עולם המים הולכים על בטוח, איזה מזל! ואולי זה בכלל לא סתם מזל, הרי אני בוחר אותם… :-). עבודה עם אנשים הגונים ונעימים, איכותיים ומקצועיים, שרוצים להעניק ולעזור היא לא רק עבודה, אלא בסיס לחברות ולדרך חיים. ככה כיף לי לעבוד!!

תוך שבוע מרגע חתימת החוזה, הגיעו קבלנים, מעצבים, אדריכלים, יועצים (בתחום הקירוי, חדרי כושר, בתי קפה ועוד) על מנת לבחון ולהציע איך להקים מרכז איכותי שיוביל את תחום השחייה בישראל בדרך משמעותית ויוצאת דופן. רצינו ליצור מרכז ספורט מקצועי עם look and feel מפנק, נעים וביתי שיהווה פתרון לתושבי אזור נתניה, וכמובן צפונה ומערבה משם. איך מקימים מרכז? על מה צריך לחשוב? מה תהיה חלוקת העבודה? מי ינהל את המרכז? כל אלו ועוד בפעם הבאה.

 

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.