west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

סיכום משחה ביכורי ים

משחה ביכורי ים, יום שישי ה- 17 לחודש היה אחד המשחים המטריפים שהיו אי פעם.

זה התחיל עם 400 איש שהגיעו בערב שבועות לשחות עם חיוך ומצאו את עצמם לא פחות נהנים אבל בבריכת עולם המים (500 מ' מחוף פולג ), זה היה סוג של שינוי מלשחות 10 ק"מ או 3.5 ק"מ בים …

כן המשחה בוטל בגלל ים גבוה מאוד ולא רגוע, לטבע יש את התוכניות שלו, אתה מצפה, משנה כיוון שחייה, הופך את כל ההפקה שלך, מביא אנשים מכל הארץ וגם מחו"ל ואין משחה !!!

מדהים לראות את חבורת האמריקאים , " השחיין מאלקטרז" – פדרו, לוי, אריק והנטר מגיעים לארץ להשתתף בתחרות מים פתוחים ואין תחרות אבל הם מחייכים, צוחקים, נהנים להיות איתנו פה בישראל. 

פדרו שהוא "שועל קרבות מנוסה" והכוונה שהוא שחה והפיק אירועים רבים בארה"ב, איטליה צ'ילה ועוד… גם בים הסוער אמר לי " בים כזה כמובן לא לוקחים אחריות ומבטלים אירוע, לא עברו 20 שניות והוא כבר היה עם כל החבורה במים. 

הם לא יפספסו כניסה למים במיוחד לא השחיין המבטיח הנטר רייט שגובהו כמעט 190 ס"מ והוא עוד יגבה , אומרים שיש לו את הפוטנציאל להגיע לאולימפיאדת ריו , והינה השחיין הצנוע המקסים הזה פה איתנו בישראל, מדהים !!!!

דחינו את האירוע ליום שישי , חייב להגיד שהייתי בלחץ ביום חמישי ולא רגוע, זה כבר הפעם ה-5 שאנחנו משנים מסלול, מקווה שלא יהרגו אותי מחלקת החופים, קציני הבטיחות ומחלקת הספורט של נתניה אבל כולם היו מדהימים, אין דברים כאלה, לא סתם קוראים לנתניה עיר הספורט. במיוחד ראוי לציון, הוא ציון שדה,  אחראי על החופים של נתניה שהראה שהחופים לא רק יפים, אלא יש לו צוות מצילים מקצועיים ויודעים לעבוד גם בתנאים קשים , אז תודה לכולם :-). 

יום שישי בבוקר עדיין חושך , אנחנו פורסים את המצופים עם צוות ההצלה , מודדים את המסלול כולם מתרגשים אבל חלק מהסירות לא מגיעות, יש במקביל את טריאתלון נתניה שקצת מעכב אותנו.

כל עכבה לטובה, הים נרגע עוד יותר ואפילו נהיה יותר חם. 

קצת איחור, זינקנו ה- 10 ק"מ למים, אני, הנטר ועוד 40 משוגעים ל-10 ק"מ בים, המרתון של המים הפתוחים, בדרך אוכלים, שותים ושוחים, שוחים ועוד קצת שוחים.

הסיבוב הראשון שחיתי כמו צב רק שחררתי את לחץ ההפקה, איזה כיף במים, אין לי מילים, אני נרגע ולא רוצה לנשום, הראש בתוך המים, המים מושלמים, הריח של הים מטריף, הקיאקים , סירות המירוץ ואופנועי הים המלווים אותנו.

הנטר האמריקאי ורומן טיטשניידר שחיין עולם המים פרצו קדימה ולא ראינו אותם אבל אני בשלי, אחרי 3.5 ק"מ אכלתי, שתיתי חייכתי והתחלתי לשחות בקצב מדהים, נהנה מכל רגע, כל הקפה היתה יותר מהירה בכמה דקות פשוט שייטתי על המים בקצב מטורף בעיקר כי פתאום אני רואה שאני שוחה, שהחברה שבאו להתארח בעולם המים, החברה שהגיעו מסן פרנסיסקו שוחים ויהנו מהחוויה ישראלית שאין כמוה. 

השחייה היתה לאורך החוף בעומק, באחד החופים המטריפים של ישראל " חוף פולג. 

בסיום ניצח הנטר את ה-10 ק"מ ואני הגעתי שלישי בקטגורייה, סה"כ עולם המים זכו בכ- 30 מדליות בכל הקטגוריות ולא פחות חשוב פדרו הורדנס לקח מקום שלישי ב- 3500 מ' ללא חליפות , אז הוא לא רק מאמן תותח וגורו מים פתוחים אלא גם שחיין טוב!

בסיום חיכתה לנו ארוחת גורמה בזכות חג השבועות וההפקה של שוונג עולם המים וגבינות יעקובס, 15 סוגי גבינות, לחמים, יין, בזילויקום על הכל, מלח גס, ירקות פירות, מודה אף פעם לא הייתי באירוע ספורט למאות אנשים שהסיום היה כלכך מושקע.

אז כן אני עם חיוך מאוזן לאוזן , הבאנו את המאמן פדרו לארץ בחג השבועות, חגגתי יום הולדת 40 עם אנשים מקסימים, ביטלנו משחה, שחיתי עם ג'וש בים סוער כפיצוי, שינינו ים של פעמים את המסלול שחייה, אכלנו שתינו, סיימו תוכנית אימון של 4 חודשים שבנה המאמן האגדי תומר ישראלי

וקדימה ליעד הבא…

ללוות ולאמן את הנשים לקראת טריאתלון הנשים , יהיה מעניין 🙂

תודה לקיאקיסטים, לעיריית נתניה, למחקלת החופים, לאיגוד השחייה, לצוות הבטיחות ובמיוחד לאייל ברלי, תודה לבן סלע, דיוויד קהאן ולכל המתנדבים של שוונג ועולם המים שהצלחנו למרות הכל להיות עם חיוך ענק ולעשות את המרתון מים פתוחים התחרותי הראשון בים התיכון!

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.