west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

משפחת סלע: משפחת הדולפינים

שני ילדים בהפרש קטן (של פחות משנתיים) זה לא צחוק בכלל. אומרים ש"ילדים זאת שמחה", אבל השנה הראשונה של הילד השני בכלל לא קלה. חלקכם אולי זוכרים את התקופה, חלקכם מעדיפים לשכוח, אז אני אזכיר לכם – 2 הורים עובדים בימים כמובן, לא ישנים בלילה, מחפשים כל הזמן רגע אחד קטן של נחת….

אצלנו, אותו רגע קטן מגיע ביום שישי. אני קם ב-7:00, השכמה "מאוחרת" (בד"כ אני קם הרבה יותר מוקדם), מעיר את הילדים (אם הם בכלל ישנו), מארגן אותם ויוצאים. את תום (בן 3) אני לוקח לגן ואת ליבי (בת 1.3) לשיעור שחיהוזה הזמן הפנוי של תמי, אשתי, לעשות מה שהיא רוצה – לישון עד מאוחר, לקשקש עם חברות בבית קפה, לקרוא ספר – בקיצור קצת זמן לעצמה, ליהנות ולהתמלא אנרגיות…. נכון שזה WIN-WIN?

זה מצחיק שדווקא עבורי הקפיצה למים היתה בהתחלה קצת קשה, זאת הרגשה משונה לא להיות אורי "הבעלים של עולם המים", אלא אורי "האבא"… אבל מהר מאד השתחררתי, שרתי עם כל ההורים "צפרדע ירוקה, צפרדע ירוקה, קפצה קפיצה…", וכשזרקתי את ליבי באוויר, הצחוק המתגלגל שלה הציף אותי באושר גדול! עבורי השיעור הוא גם הזדמנות לפגוש את הצוות הנפלא של "עולם המים" מהצד השני, כהורה. אני רואה שכל הזמן דברים מתחדשים וגם אותי מצליחים להפתיע עם שירים ומשחקים חדשים. פעם שנייה שאני מתמוגג מאושר.

בסיום שיעור השחייה ליבי רעבה מאוד ואוכלת פיצה ב"קפה ירוק" (בצמוד לבריכת "עולם המים" בגלילות, ת"א). האוכל לפני השינה חשוב מאד, מזינים את הגוף באנרגיה, המערכת החיסונית מתחזקת ואחר כך במהלך השינה השריר נבנה. בינתיים אני בעננים, אנחנו מתפנקים יחד, אני שותה קפה ומחכה לגבינית שעוד רגע יוצאת מהתנור החם. לקראת 12:00 כשאנחנו חוזרים הביתה, אני דואג שליבי תירדם והולך לאסוף את תום מהגן.

תום רץ אלי, קופץ עלי (מפיל אותי, סתם…) ושואל "אבא הולכים לעבודה שלך? בוא נלך לבריכה!" וכשאני אומר "כן", הוא לוקח לי את היד בהתלהבות ומתחיל ללכת. שוב אני נוסע ל"עולם המים", בדרך כלל לבריכה בגלילות, מדי פעם לבריכה בכפר הירוק או בנמל ת"א. המטרה שלי היא לתת לו לשחק במים ותוך כדי לגרום לו לשחות, ואני עושה רק מה שהוא רוצה, גם אם זה אומר לצלול ולהביא את הטרקטור שלו' "סקוּפ מבוב הבנאי"' מקרקעית הבריכה במשך 40 דקות רצופות. בשעה 14:00 אנחנו אוכלים יחד ארוחת צהריים, ואז חוזרים הביתה לשינה קלה.

אני קורא לזה יום שישי הגדול וכל יום שישי טוב יותר מקודמו. בזמן שאני עם הילדים בבריכה, כל אחד בתורו, בנפרד, לאשתי יש הזדמנות לזמן איכות משלה. אני לפעמים לא בטוח מה יותר טוב, זמן איכות עם עצמך, או זמן איכות עם הילד שלך. אני באמת חושב שאין תחליף לזמן הורה-ילד בבריכה (ולא כי אני משוחד), זאת חוויה מיוחדת במינה ואני לא מדבר על חוויה חד פעמית, אלא על שיגרה קבועה, כל שבוע באותו יום באותה שעה. לראות את הילד שלך מתפתח ומתקדם במים, בנשימה, בנשמה, ובסוף גם לקבל ממנו חיבוק רטוב ושמח… נכון שזה WIN-WIN?

פעוטות בכל הגילאים מגיעים לבריכה, ואפילו שוחים, אני בכל פעם נפעם מחדש. בבריכה מתקיימים שיעורים פרטיים, שיעורים בזוגות ושיעורי שחייה או הידרותרפיה לפעוטות בקבוצות. אני מזמין גם אתכם להצטרף לכל אחד ממרכזי השחייה של "עולם המים" ולהרגיש נפלא, תמצאו אצלנו צוות קשוב ומקצועיוהרבה רגעים של נחת. אני מבטיח. בנוסף, כמישהו שמבין בטיפול, מוטוריקה, קואורדינציה, חיזוק שרירים ועוד, אני מסתכל על ליבי ותום ביום שאחרי השיעור, אני רואה הבדל משמעותי ויודע שעשיתי את הדבר הנכון. הילדים רגועים אך מלאי אנרגיה, הולכים, מטפסים ורצים טוב יותר, עם חיוך גדול על הפנים. זאת הרגשה נהדרת. ככה במשפחה שלי פותחים את סוף השבוע! מקווה לראותכם אצלנו….

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.