west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

יומן "שכרון חושים" – שיעור שני בשחייה

חיים בוגרד – מפחד מים לטריאתלון:

ליווינו את חיים מהשלבים הממש ראשוניים וההתקדמות שלו לא איחרה לבוא: כבר ניתן לראות אותו מחייך עם המשקפת והוא מוכן ללימוד שחיית חתירה (ולא רק עשיית בלונים).

מתחילים בתרגול מהשיעור הקודם – עיגולים בידיים, בעיטות ברגליים ומדידת המרחק. חיים שוחה כבר כמעט חצי בריכה ללא בעיה.

בשלב הבא, אנו מבצעים הרמת ראש תוך כדי שאיפת אוויר ובלונים בתוך המים, מתרגלים תנועה סימטרית של הידיים ועוברים לשלבים קצת יותר מסובכים – כמו למשל באיזו זווית צריך להכניס את היד למים. לצורך כך, נעזרנו במנטרה "יד לשמיים, עמוק במים", עבדנו על גלגול גוף ולקראת סוף השיעור חיים מצליח לשחות חצי בריכה חתירה ללא נשימה (כשזהו השיעור השני שלו בשחייה אי פעם!).

 

ליז ישראל

בשיעור האחרון עבדנו על התנועות וכעת התנועה של ליז הרבה יותר רכה. יש העברת ידיים יפה, אך עדיין נדרש תרגול בעבודה עם הרגליים. עבדנו על מנטרה שתעזור – "מתיחה, רגלים, רגליים".

כעת, ננסה לראות כיצד ליז מתמודדת עם מנח הנשימה. כדי לשפר, נעזרנו בתרגיל המנטרה "נשימה כל 3". בהתחלה, ראשה של ליז נוטה טיפונת קדימה ויוצר לחץ בצוואר, אך לאחר תרגול, בו אנו מנסים לנשום קצת על המים ותרגול מנח הנשימה ע"י קרש – בועטים עם הרגליים כשהקרש מחזיק את הרגליים ויוצר יציבה טובה – חל שיפור בעקבות התרגול ואופן השחייה של ליז השתפר באופן ניכר.

 

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.