west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

בדרך ך 166 בסובב עמק….. עופרה !

יש הטוענים שהיא קוסמת , יש שיאמרו מכשפה.
אני יודע שזה פשוט עובד .
בפוסט הראשון שקלתי 81.3 ק"ג. המטרה הראשונה שנקבעה היתה לשקול עד 71 ק"ג . טווח הזמן שהגדרתי היה 3 חודשים.
את עופרה הכרתי דרך אורי סלע הבעלים של עולם המים. לטובת סדנה מדהימה בעולם המים , חיפשנו מישהי שתוביל אנשים לתזונה בריאה יותר, מותאמת יותר באופן אישי. לא רצינו דיאטנית , מכיוון שיש אנשים רזים שלא צריכים להשיל אף קילוגרם מגופם. מצד שני רצינו מישהי בעלת אינטואיציה חדה מאד שתזהה סממנים המושפעים מתזונה לקויה באופן מהיר , אחת כזאת שתכניס אנרגיה במטופליה . פגשנו תזונאיות ספורט ונטורופתיות , אך לא היינו שלמים עם עצמנו.
במהלך אחת השיחות העלה אורי רעיון – "איך לא חשבתי על זה – דודה שלי היא מדריכת אכילה הדוגלת בתזונה טבעית ככל האפשר ". משם הדברים התגלגלו מהר מאד . טלפון , פגישה ועוד אחת ונראה שמצאנו את מה שחיפשנו.
החלטתי שעל מנת לבחון האם יש אמת בבשורה , אתחיל בניסוי על עצמי.
טלפון לעופרה , "תמלא שאלון ", היא מנחה.
תאריך לידה , כמות ילדים, כמה שעות אתה ישן? מתי אתה קם? הרגלי אכילה, הרגלי שתיה ועוד ועוד . שלושה עמודים מילאתי בכתב קטן וצפוף.
אוהב לאכול – ביצים (כמה ? כל מה שיש ) , חלב – על כל סוגיו (לפחות קוטג' אחד ביום ), בשר ? אוהב , בטח שאוהב (הכוונה היא לבשר ולא לעוף. עוף זה לצמחונים). ירקות ? חצילים מטוגנים זה נחשב ? קפה? אני לא שותה הרבה – 4 הפוך ועוד 3 שחור בוץ .
מחזיר את השאלון . "אני מתייעצת עם החברות וחוזרת אליך " היא מסבירה .
יומיים אחרי מתקשר לעופרה . "תרשום" היא אומרת .
אין ביצים, אין חלב , אין בשר – יש עוף. (מה עוף??? עוף זה לצמחונים).
פירות ? רק תפוח ומישמש . פעמיים ביום.
ירקות ? תפו"א – לא , בטטה – לא , חציל מטוגן – לא .
מה אוכלים כל הרוחות (והמכשפות )?
"תרשום" , היא אומרת בקול רגוע – "מותר אבוקדו וטחינה וממרח עגבניות ופסטו כזה שאתה עושה בבית "
"ומה לגבי ריצות ואימונים" – אני שואל? בכל זאת יש לפניי 166 ק"מ … אז "בלי תמרים , ובלי ג'לים – זה לא יעשה לך טוב . תשתה מיץ פירות – רצוי רכז תפוחים , איזוטון" , היא מסכימה ללמה שנדה לי כסיוט אחד ארוך.
"יהיה לך בהתחלה קשה . מהר מאד זה יעבור", היא מרגיעה .

אני מחליט לתת לזה צ'אנס . בכל זאת יש מטרה . היום הראשון הופך למשימה נוראית. כאבי ראש שלא הכרתי קודם לכן. אני מסמס לה בלחץ – "זה בלתי אפשרי , עופרה" . "עוד יומיים תתאפק " , היא משיבה .
ביום השני כאב הראש נעלם. מצד שני אני רב עם כל העולם ואחותו. עצבני כמו שלא הייתי מזמן. "זה בלתי אפשרי עופרה " אני מסמס . "עוד טיפה תתאפק" , היא משיבה .
ואז זה נעלם . אין כאבים. אין עצבים. אני פחות רעב. אוכל – ויש הרבה מה לאכול, שבע , מלא אנרגיות הכול טוב . עובר שבוע והמשקל מראה 3 ק"ג פחות. עובר עוד שבוע ועוד 3 ק"ג נעלמו . עובר שבוע נוסף ועוד ק"ג והנה חודש אחרי המשקל מראה 73.3 ק"ג. 8 ק"ג נעלמו כלא היו .

לא ייאמן אבל אימא שלי אומרת שרזיתי מידי . אורן בועז שצעק לי על המסלול "משאיות ימינה " כבר קורא לי "טרנזיט קטן , לאיזה רזה הפכת " .
המטרה טרם הושלמה – עוד 3 ק"ג וניתן יהיה לומר שהיעד נכבש. הדרך עד כה נראית נכונה .

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.