west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

אימון ים בנתניה – חוף פולג

חוויות מאימון הים האחרון:

קשה להיכנס לים בחודש דצמבר… השעה מוקדמת, מזג האוויר קריר והים מעט גלי . אך יש משהו באימוני הים שגורמים לנו להרגיש יותר טוב. השחייה בים האינסופי ללא הפסקה או מנוחה תמיד גורמת לנו להנאה ולחוויה.

הפעם, לחווית השחייה בים "הצטרפה" סיבה חדשה …

לאחר 45 דק' של שחייה מהנה, כשלעתים אנו עוברים בתוך זרמים חמים ונעימים ולעתים בזרמים קרים, וכשמזג האוויר הופך בן-רגע מבהיר למעונן, נתקלנו ברשת דייגים ענקית ש"צדה" את עינינו.

אדמית, שחיינית מים פתוחים ומדריכה בעולם המים קלטה את הרשת בעומק של 5 מטרים כאשר היא קשורה למוט ברזל ענק. בהתחלה, לא קלטנו מה נמצא מתחת, אך לאחר שצללנו מטה זיהינו רשת ענקית ובה לכודים דגים רבים וסרטנים. ניסינו להרים את הרשת, אך היא היתה ארוכה וכבדה מאד. לאחר 15 דק' של מאמץ, הצלחנו לגרור אותה לכיוון חוף פולג ואז הבנו שמדובר ברשת ענקית של 51 מטרים ובה כאמור היו לכודים דגים וסרטנים. עשרות עוברי אורח הגיעו מיד לצפות במחזה, כולל תיירים, גולשים וסתם נופשים. חלקם החלו לצלם את הרשת ואף לשחרר את הסרטנים מן הרשת הצפופה. הסרטנים ששוחררו הוחזרו למים וכן הדגים שנשארו בחיים. הרשת היתה ענקית ולכן הדבר דרש זמן רב. מיותר לציין שהדיג באזור זה אסור והשארת רשתות דיג ענקיות מסוג זה מסוכנות לדגים, לסרטנים ולצבי הים שחיים באזור.

בינתיים, אנו חוזרים לעשות את מה שאנו באמת אוהבים וטובים בו – שחייה. אימוני הים נמשכים כל החורף בחוף פולג בנתניה ובחוף הצוק עם מאמני עולם המים, לבושים בחליפות שחייה ובהמון מוטיבציה ורצון.

שיהיה לנו חורף חם ומהנה בים …

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.