west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

אולימפיאדת לונדון 2012 בשחייה: יום שבת 04/08

50 חופשי נשים

שדה צפוף מאוד של מתחרות מהירות, עם קרומווידיויו וולדהויס ההולנדיות, הלסל הבריטית, אלסהאמר השבדית בת ה-35, והארדי האמריקאית.

 

1500 חופשי גברים

לא נראה שיש מתחרה אמיתי לסאן יאנג, השיאן העולמי הסיני הצעיר מאליפות העולם האחרונה.

 

4×100 מעורב שליחים נשים

האמריקאיות פייבוריטיות ברורות עם פרנקלין בגב (עם אפשרות לבוצמה בגב ופרנקלין בחתירה), סוני בחזה, וולמר בפרפר, והארדי בחתירה. פרט להארדי, כל השאר הן המועמדות לנצחון במשחה האישי, וגם הארדי לא כל כך רחוקה מהטופ.

גם לאוסטרליות יש נבחרת חזקה ומאוזנת, אבל טיפה פחות טובה בכל עמדה. גם לסין יש נבחרת מאוזנת וחזקה. לשאר הנבחרות חסרה שחיינית חזקה בעמד אחת או יותר. לרוסיה וגרמניה – בפרפר. ליפן – בחתירה. לבריטניה – בחזה.

 

4×100 מעורב שליחים גברים

גם בגברים האמריקאים פייבוריטים. עם גריברס שעשה את התוצאה הטובה ביותר איפ עם בטקסטיל ב-100 גב, עם הנסן שחזר מפרישה ועשה תוצאה מרשימה של 59.6 בחזה, וכמובן עם פלפס בפרפר. נתן אדריאן הוא אחד משחייני ה-100 חופשי הטובים בעולם, גם אם הוא לא מסוגל להתקרב למהירות של מאגנוסן. גם האוסטרלים חזקים, ואם לאמריקאים לא יהיה יתרון של יותר משניה בקפיצה לחתירה, הוא יכול להדביק את הפער. אבל פעם של כמעט שניה יפתח כבר בגב, פער שיישמר בחזה, ובפרפר לפלפס אמור להיות יתרון גדול של בערך שניה נוספת. במצב הזה למאגנוסן פשוט לא יהיה סיכוי. נבחרות חזקות אחרות עם סיכוי למדליה הן צרפת (עם לאקור בגב, דבוסק המזדקן בחזה, מאנאדו האח בפרפר, ואנייל בחתירה), גרמניה, יפן (עם אירייה בגב, קיטאג'ימה בחזה, ופוג'י בפרפר הם אולי אפילו יובילו, אבל אין להם שחיין חתירה ברמה הגבוהה), וברזיל (פריירה, פליפה סילבה, אלמיידה, וכמובן סיילו)

 

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.