west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

אולימפיאדת לונדון 2012 בשחייה: יום ו' 03/08

200 גב נשים

מיסי פרנקלין היא המועמדת הברורה לנצחון, כאשר השאלה היחידה היא האם היא גם תשבור את שיא העולם. בשנה שעברה באליפות העולם היא לא היתה רחוקה מכך, אבל צריך גם לזכור שהמשחה הזה יגיע לקראת סוף תחרות ארוכה מבחינתה (7 משחים), ויכול להיות שהעייפות תשפיע.

בלינדה הוקינג האוסטרלית וזואבה הרוסיה לא יתנו לה לברוח יותר מדי. אליזבת בייזל האמריקאית תצטרף לקרב על מדליה.

עוד נקודה פיקנטית במשחה הזה – לאורה מאנאדו חוזרת מפרישה ותשחה את משחי הגב (גם ה-100 וגם ה-200) והיא בהחלט מסוגלת ואמורה להעפיל לגמר, אם כי לאזור המדליות היא לא תגיע.


100 פרפר גברים

כולנו זוכרים את הנגיעה המטורפת בקיר בביג'ין בזכותה ניצח פלפס את קאביץ' במאית אחת בלבד. מאז פלפס השתלט על המשחה הזה והפך לדומיננטי ופייבוריט גדול יותר אפילו מה-200 פרפר הקלאסי שלו. אבל בחודשים האחרונים קרה משהו, ובמבחנים האמריקאים הוא ניצח את טיילר מקגיל בשתי עשיריות בלבד. לכן פרשנים רבים התחילו לגמגם ולומר שהוא כבר לא מועמד מוחלט וברור כל כך, ומצביעים על מקגיל עצמו, וגם על קונראד צ'רניאק הפולני שזכה במדליית כסף באליפות העולם האחרונה כמי שמסוגלים להפתיע ולנצח. וגם קאביץ' שחוזר אחרי ניתוח בגב ועשה תוצאה טובה מאוד באליפות אירופה האחרונה מוזכר שוב כמועמד לנצח.

לדעתי, פלפס (למרות העייפות ששוב תפגע בו) ינצח את המשחה הזה, והפעם לא בנגיעה.  😎

פלפס מנצח בבייג'ין

 

800 חופשי נשים

המשחה של רבקה אדלינגטון. לוטה פריס הדנית תיתן לה קרב צמוד ועיקש עד הסוף כמעט, אבל המהירות המסיימת של אדלינגטון גבוהה יותר בסדרי גודל מזו של פריס.

שימו לב לבקי לדקי האמריקאית. בת 15 (!) וכבר שברה את כל שיאי הגילאים האגדתיים של ג'נט אוואנס. היא תיאבק על מדליה, וכנראה תפתח בצורה אמיצה כמו שעשתה במבחנים האמריקאים.

 

50 חופשי גברים

המשחה ה"פרטי" של סיילו בשנים האחרונות. גם הפעם הוא הפייבוריט הברור, אם כי צריך לזכור שבמשחה קצר של 50 מ', כל טעות הכי קטנה יכולה לעלות ביוקר. האמריקאים קאלן ג'ונז, ואנת'וני ארווין, האלוף האולימפי מסידני 2000 ינסו להיות קרובים. כך גם מאגנוסן שטוב יותר ב-100 אבל גם ב-50 יהיה פקטור, וגם סאליבן האוסטרלי השני. גם הברזילאי השני, ברונו פראטוס, עשה תוצאות מעולות לאחרונה.

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.