west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

חוג שחיית תינוקות שהציל חיים / שלי ברנס

 

התאומים שלי (בני שנה וחודשיים), שוחים אצל אורי סלע כבר למעלה מחצי שנה. חוג שחיית תינוקות אצלנו זו מסורת משפחתית וגם אחיהם הגדולים היו בשחיית תינוקות.

עקב היותם פגים, גם אצלי הרופאים מאוד חששו, אבל דווקא עקב היותם פגים, אני יכולה כיום לומר בוודאות ששיעורי השחייה תרמו רבות להתפתחותם המוטורית, ולראייה, בתי החלה ללכת בגיל 11 חודשים, בעוד שאר חבריה ל"מחזור" בפגיה (וגם מחוצה לה) עוד מדשדשים אי שם בשלב הזחילה.

ביום שישי האחרון, הכיף הזה (של שיעורי השחייה) גם הוכיח עצמו כמציל חיים.

היינו בכנרת, כל הילדים עלו על מזרן גדול לטובת צילום משפחתי. בשניה אחת, רגלה של הבת השתחררה מידו של בעלי והיא התגלגלה מהמזרן ישר למימי הכינרת…
עברו מספר שניות עד שעיכלנו מה קרה ורצנו כולנו לשלוף אותה מהמים. זה שהיה הכי קרוב אליה, אחז גם באחיה התאום ולכן התקשה לתפוס אותה ביד אחת. להערכתי, היא היתה מתחת למים בין 5 ל- 10 שניות עד שמישהו הצליח לתפוס אותה. שניות שנדמו כנצח.

לתדהמתנו, כשהוצאנו אותה, היא אפילו לא השתעלה, לא בכתה  והיתה רגועה לגמרי. היא, או יותר נכון הגוף שלה, פשוט ידעו בדיוק מה לעשות ברגע שנכנסים למים לצלילה. בשבילה, זו היתה עוד אחת  מהצלילות הרגילות של יום שישי בבוקר (מצחיק שזה קרה באותו זמן שהיא רגילה להיות בשיעור שחייה). לנו זה החסיר כמה פעימות, אבל הבנו עד כמה חשוב המאמץ (גם הכספי) שאנו עושים בשביל לקחת אותם לשיעורי השחייה.

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.