west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

אימון ראשון בפולג

יום שישי, 7:00 בבוקר.

5 שחיינים אמיצים מגיעים לאימון הראשון בפולג ומחכים בכניסה לבריכה. כרגע, הכניסה עדיין לא ממש מסודרת, אבל קשה לפספס את השילוט של "עולם המים של אורי סלע" על רקע הנוף המקסים.

חוף הים, האוויר הצח והשמש שרק החלה לזרוח גורמים לך להגיע בחשק ובחיוך גדול לעבודה. מהר שמים בגד-ים, מכינים את הציוד וקופצים למים .

האמת, תמיד מוזר להיכנס לבריכה אחרת . פתאום הצבעים אחרים, הטמפ' שונה וזה משפיע על השחייה. מצחיק לשמוע איך חלק מהשחיינים מתלוננים שהבריכה מעט ארוכה יותר, אחרים אומרים שבכלל קצרה יותר, אבל האמת – האורך הוא אותו האורך… פשוט, האווירה שונה.

אימון ראשון מסתיים בהצלחה ומיד מתכוננים ורצים לים – 8:30 אימון ים .

כבר מרחוק אנחנו קולטים את המצופים מוכנים במים, הים קריר אבל מדהים מתמיד . עשרות נשים של קב' הטריאתלון שכבר מתכוננות לתחרות הנשים הקרובה שוחות לידנו . אנחנו שוחים ומתמודדים עם הים שמתחיל לאט לעלות אבל נהנים מכל רגע . אימון של 2 ק"מ עובר בכיף וכמעט מבלי להרגיש .

10:00 – אימון שני לשחייני המאסטרס בבריכה, כבר כולל בתוכו עשרות שחיינים . יום שישי הוא יום חופשי לרבים מאיתנו, אפשר לקום מאוחר ולהתפנק עם השעה .

מה יותר כיף מלעשות אימון חזק של שעה – שעה ורבע בבריכה, ולאחר מכן לקפוץ לבריכה המחוממת ליד ולעשות מתיחות . אח"כ לאכול משהו ולרדת לים שנמצא כ – 400 מ' הליכה מהבריכה .

זהו, רשמית הבריכה נפתחה ואפשר לסמן וי על האימון הראשון בה. ועוד כמה מצפה לנו בקרוב, משחה אביב לשחיינים הצעירים, הפנינג גדול לקהל הרחב ומסיבה מטורפת לשחייני המאסטרס.

כבר אפשר להריח את זה – הקיץ מתקרב !!!

שיהיה בהצלחה,

תומר ישראלי,

מדריך ומאמן שחייה – עולם המים
מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.