west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

דרור כרמלי, שחייה עם ליקוי ראייה שיעור 3

לאחר שהכרנו את הבריכה, את המסלולים, למדנו לעבור מתחת לכל שבעת המסלולים, למדנו איך להכניס את היד למים, באיזה עומק לפי טכניקת שחיית WEST אנחנו מוכנים להבין את השלב הראשון של שחייה ללא מדריך במים והכוונה היא שהמקל מסמן לנו ע"י נגיעות עדינות בגוף או בראש איפה הקיר ולאן לשחות.

נגיעה עם הספוג בכתף ימין מסמנת לנו ללכת לכיוון הנגדי על מנת לא לגעת במסלול השחייה, נגיעה בראש בצורה עדינה מסמנת שיש לנו עוד מטר עד מטר וחצי לסיום הבריכה וזה הזמן לגלוש לכיוון הקיר.

בשיעור הזה מעבר לגלישה האיטית עבדנו על מנח נשימה והכוונה היא – איך נושמים ללא עבודת צוואר ויותר חשוב כשמדובר באדם עם ליקוי ראייה, איך מחזירים את הגוף בסיום הנשימה למים ללא חיתוך קו סימטרייה וללא סטייה ממסלול השחייה.

זה עבד, לאחר תרגול של גלישה איטית, מנח נשימה ושמירה על שחייה ישרה פלוס מינוס דרור הצליח בפעם הראשונה לסיים 100 מ' חתירה רצוף ללא כל עצירה עם מינימום נגיעות בקיר או במסלול, מדהים !!!

בעולם המים ובמיוחד בטכניקת שחיית WEST הכל מדיד ודרור שבר שיא חדש, שיא יסוד, 3:31 ל- 100 מ' חתירה, בשיעורים הקרובים נמדוד כל שיעור 100 מ' ונראה את השיפור אך לא פחות חשוב יהיה להתחיל להוריד את מספר התנועות מ-21-24 תנועות ל-19-17 תנועות לבריכה

יהיה כיף!

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.