west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

דרור כרמלי , זה קורה עוד חודש טריאתלון תל אביב ההכנות

דרור כרמלי , לקוי ראייה והטריאתלון הראשון שלנו ביחד.

טוב אז הבטחתי ואני כמובן מקיים , לא חשבתי את ההשלכות של הטריאתלון  שאמרתי לו לפני כמה חודשים כן נלמד לשחות  ואז נעשה טריאתלון ביחד………..

 שחייה סבבה , מים קרים גם סבבה , לרוץ בכיף ….. אבל אופניים , מאז 2007 או יותר נכון אחרי שנולד הילד הראשון שלי לא רכבתי.

אחרי הלידה עוד הייתי אופטימי , אופטימי וקצת נאיבי ( אפשר לראות את הנאיביות בפנים שלי  בתמונה ).

אשתי תמי אמרה לי  לפני החתונה שאני אוכל לרכב , לעשות טריאתלונים , איש ברזל  כמה שאני רק ירצה וכו'…..

אז ככה,היא באמת אפשרה לי , (חייב לציין איזה אישה הכי מדהימה יש לי  ) , אבל אני החלטתי לבד  שהאופניים יחכו להם קצת , חודש חודשיים …וככה עברו להם 7 שנים , איך הזמן טס שעושים חיים  😆

התאריך מתחיל להתקרב, היום ה- 9.4 ועוד חודש בלבד  אני חוזר לעשות טריאתלון אבל הפעם בטנדם

שוחים ביחד1500 מ',  רוכבים 40 ק"מ ביחד ואז 10 ק"מ של ריצה , אני יהיה על הגב של דרור והוא מתכנן לרוץ כשאני על הגב שלו , לפחות ככה הוא הבטיח לי אם אני יהיה גמור אחרי האופניים.

מטרות אני אוהב, אבל איפה אני מכניס פעם או פעמיים בשבוע רכיבה ?, עם הקמת מרכז ענק של שחייה ברמת גן  , הקיץ שהגיע מוקדם ( אין לי תלונות ), חציית הכנרת ב- 16 למאי ( 21 ק"מ של שחייה  ), גיוס של 20 מדריכים ומטפלים , עבודה מול שחיינים בחו"ל שמתאמנים דרך שיטת WEST באתר ועוד…. אה כן קמים שעה אחת קודם.

ואם חשבתם שהכל פשוט אז ממש לא , גם אם קמים שעה קודם , צריך ללמוד לרכב עם אופני טנדם ( אופניים ל- 2 אנשים ) זה כמו לעשות חנייה ברברס עם טרקטור ועגלה , צריך ללמוד לרוץ ביחד , מזל אבל מזל שבשחייה אני בסדר.

אולי במילים שלי נראה שאני מקטר וקצת מרחם על עצמי , אבל יש לי את הזכות להכיר ולעשות טריאתלון עם אחד האנשים המדהימים והמיוחדים שהכרתי בחיים, דרור כרמלי והכל בזכות היכרות עם אדם מיוחד מאוד בשם איז'ו שלהב שהפגיש בינינו לפני כמה חודשים.

המטרה היתה לשחות חתירה ולהצליח לעשות טריאתלון שלם 1500 מ' בחתירה ,בדרך למדנו  לשחות ישר, לעשות 18 תנועות לבריכה , לנשום כל 3, להתנגש במסלול כל פעם שאני אומר לדרור למתוח עוד קצת את היד ושוב לשחות ישר, שוב להוריד עוד תנועה ושב לנסות לשחות ישר  בקיצור

תהליך מטורף שלנו ביחד.

אז מה נשאר לי לעשות בחודש הזה ואיך אני מכניס את זה ללו"ז ???, איך אני עושה טריאתלון , חוזר לרכב , לומד את כל הדברים שאני צריך ללמוד בדרך  ומצליח לעשות את הדבר החשוב ביותר שהוא לחייך בסוף ????

מה שכן דרור הצליח לעורר קצת את החיידק של הטריאתלון , חיידק שהיה רדום המון זמן , חיידק מסוכן שגורם לך לעשות דברים שמביאים אותך לקצה , כמו אדם שהפסיק לעשן , חי עם זה טוב  ואומרים לו  טוב עכשיו רק תעשן חודש ואז תפסיק שוב , החיידק הזה יכול לפרוץ , לפרוץ חזק , מה עושים ?

בינתיים האופניים בחדר מחשב , ניקיתי אותם , הם כבר לא מתלה לבגדים , נעלי הרכיבה עדיין נראות טוב ובגדי הרכיבה , ואאאו כמה סטים יש לי.

אז בכל זאת אימנתי שנים את הקבוצה של עולם המים בטריאתלון והגוף אמור לזכור , ככה לפחות אומרים וככה אני מספר לשחיינים שלא התאמנו הרבה זמן , אבל יש גבול , חייבים להתאמן ולא לסמוך רק על הראש.

ישר שלחתי סמס לרומן טיטישניידר שיתן לי הרצאה נחמדה לצפות על הטריינר , סידרתי את הכל ופידלתי במשך שעה קל , סרטים מעניינים רומן נתן לי אבל חייב להגיד שלשבת על טריינר זה ממש ממש קשה  ותאמת משעמם טילים.

אז זהו יש לי רכיבה של 60 ק"מ בשבת , הכנתי כבר כמה סטייקים לדרך , ג'לים , חטיפים , 8 סנדוויצים ואני מוכן לאימון עם דרור

אז כן אני חושש, מתרגש, נהנה, מחייך  ונותן לחיים לקחת אותי למקומות נפלאים חדשים

מקווה לכתוב גם איך היו האימונים המשולבים וגם לעלות סרטונים.

אורי

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.