west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

בלוג עולם המים

כשהשמיים נפלו: הקמת עולם המים בפולג

התחלנו את התכנון, קבלנים עלויות, בנקים ועוד… ואז קרה משהו לא צפוי, כמו שקורה הרבה פעמים במהלך בינוי, הגיעה סופה(!!!), סופה רצינית שהפכה את נמל ת"א, ולצערנו גם הרסה את המרכז בפולג. הגג עף, שימשיות נעקרו מהמקום ועפו על הויטרינות, מנורות התנפצו אל עבר הדשא ולתוך הבריכה, בקיצור, מראה לא קל בכלל, במיוחד אחרי ששבוע קודם הגג הותקן ונראה מושלם.

זה היה כמו להתחיל מחדש… יומיים קשים עברו עלינו, בין היתר משום שצריך היה להחליף את הגג לשתי הבריכות. יפעת, יועצת הפאנג שוואי שלנו הסתכלה כמובן על הצד החיובי – הכנסת אנרגיות חדשות למרכז, אנרגיה ייחודית של עולם המים, אנרגיה משמיים, והשאלה הנשאלת היא האם צריך בשביל אנרגיה לשלם 200 אלף ₪?!!!תאמינו או לא, כך קרה גם בעולם המים בגלילות לפני 4 שנים בדיוק – התחלנו שיפוץ, יצקו את הבטון ואז עף הגג.

בכל מקרה, אני אופטימיסט, אחרי ההלם הראשוני מיד הבנתי שעדיף שזה קרה עכשיו מאשר אחר כך, מה גם שתוך כדי תיקון אפשר אפילו להתייעל….כמו בגלילות, גם בפולג, הכול מתפתח במקביל ותוך כדי תנועה, כך שבזמן שסוגרים עם קבלנים, אדריכלים, יועצי פאנג שווי ועוסקים בגיוס כספים, צוות הניהול המקצועי מתחיל לתכנן את המודל הנכון לשחייני ומטופלי עולם המים, הן מבחינה מקצועית, אישית והן מבחינת אווירה, כשהמטרה היא שהמקום יתאים לכל המשפחה.

את מנהל מרכז עולם המים בפולג בחרנו מתוך מאות מועמדים, הוא מנהל מקצועי בעולם המים גלילות וחלקכם כבר מכירים אותו, נמרוד פלמה. נמרוד, מהמאמנים הבכירים בעולם המים, מדריך קבוצות, מבצע החלפות, אבחונים, אחראי על בניית מערך שחייה מקצועי ומצליח לעשות הכול באווירה הטובה שמאז ומתמיד אפיינה את עולם המים.

לקראת חודש פברואר תושלם בחירת הצוות המקצועי למרכז פולג, זה כולל מדריכים, מטפלים במים ומחוץ למים ועוד. המטרה היא לעמוד ביעד – 1 לאפריל – אותו פרסמנו בדף הראשי באתר ובין חברים וקולגות, יהיה לנו מאד לא נעים לא לעמוד בו 🙂 . בחרנו קבלנים שיכולים לפנות את כל מרצם ולרוץ איתנו, או יותר נכון לחתור קדימה (כפי שאומרים בשפה המקצועית בשחייה למרחקים "צריך להתחיל בספרינט, להגביר ובסוף לעשות ALLOUT").

אז זהו בינתיים, בבלוג הבא אספר על השיפוץ, בחירת קבלני עבודה, איך מגייסים צוות מנוסה עם מספר שנים במים, מדריכים ומלמדים אותו לדבר בשפה שלנו… יהיה מעניין, תמשיכו לעקוב!

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.