073-7579019
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

חיים וליז – שיעור שחייה מס’ 11

פורסם בקטגוריה: כללי ,שיכרון חושים ,
  חיים בוגרד – אימון שחייה מס’ 11:

חיים כבר בשיעור 11 וכן, אנחנו כבר משנים את השם לאימון שחייה ולא לימוד. חיים כבר שוחה 500 מ’ רצוף.

נכון שעדיין ישנה עבודה על סגנון השחייה בשיטת WEST, אבל אנחנו עובדים על הכל במקביל. בשיעור זה, ובכלל השבוע, אנו מתרכזים בגלגול גוף ל- 90 מעלות. ברגע שאנחנו מצליחים להגיע בקלות ל- 90 מעלות, הנשימה תוכל להיות קלה יותר וכך לחיים יהיה יותר אוויר והוא יוכל לנשום טוב יותר.

השבוע, זו גם הפעם הראשונה שחיים שחה 500 מ’ ללא הפסקות ובזמן מדהים של 16:30 דקות.

  ליז – אימון חתירה מס’ 11: ליז כבר מגיעה לשיעור מס’ 11 כשהיא שוחה 2 ק”מ לאימון. באימון עצמו, התחלנו לעבוד על הרפיית הגוף. כחלק מהעבודה על הרפיית האגן, למדנו יד פרפר ושחיית פרפר. ליז הצליחה בפרק זמן של 20 דקות בלבד ללמוד שחיית פרפר באופן מלא! השינוי בסיום השיעור היה מדהים דווקא בחתירה – הגוף היה רפוי יותר והמהירות של ליז השתפרה פלאים!   תוכנית אימונים משותפת לחיים וליז – מס’ 11: מטרת האימון היא מנח נשימה ושליטה ב- 500 מ’ חתירה טכניקת שחייה WEST
מס’ תרגיל התרגיל דגשים ומטרות
1. 500 חתירה  לאט לאט, דגש: לא לעבור את ה- 23 תנועות
2. 200 מ’ עם סנפירים , נשימה כל תנועה המטרה שלנו לשחות לאט לאט ולגלגל את הגוף ל-90 מעלות – שהראש יצא כחלק מגלגול גוף ולא לבד
3. 200 מ’ נשימה כל 3 עם סנפירים על כל פעם שנושמים, 3 שניות מלאות במנח נשימה, עובדים רק עם רגליים
4. 100X3X3 על 3 דקות יציאה המטרה לשחות פחות מ- 3 דקות ל- 100 מ’ ולצאת בדיוק ב- 3 דקות. בין כל 100X3 דקה הפסקה.
5. 500 חתירה עם סנפירים שחייה רציפה לא יותר מ- 13 תנועות
6. 25X4 דולפין עם סנפירים ללא נשימה
7. 200 גב סנפירים לאט לאט שחרור
   

לקוחות יקרים, ביום הבחירות הסניפים שלנו סגורים למעט סניף אקטיב שפתוח עד השעה 16:00