073-7579019
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

חגים, מילואים ועליה מטורפת במשקל

פורסם בקטגוריה: כללי ,
  • בית
  • כללי
  • חגים, מילואים ועליה מטורפת במשקל
אמרו לי לכתוב, אז הנה אני כותב בכאב וקושי רב. פעם, כשהיינו צעירים ויפים בני 30 ואפילו יותר, הסיפור היה קל מאוד, עולים קצת במשקל, יוצאים לריצה, שחיה או לרכיבה ותוך יומיים מורידים את הכל. הכל התחיל בספטמבר 2009 ( התמונה מצד ימין) במשקל של 74.5 ק”ג (התמונה השמאלית 85 ק”ג ). הוזמנו לארוחת חג אצל ההורים של תמי אשתי והאוכל היה מדהים, חבל על הזמן וכך גם המתוקים. למחרת, אצל הדודים, משפחת סלע השנייה, אכלנו עגל, כבד ועוד מאכלים עיראקיים. יום לאחר מכן, היינו אצל הדודים במושב ויום אח”כ אצל אמא. בקיצור, הגוף האנושי לא מסוגל לקלוט ולעכל כמויות כאלה של מאכלים בכמה ימים!

בריכה טיפולית | שחייה שיקומית | טיפול במים

אוכל זהו אחד מאהבות החיים ואני אוהב את החיים. הבעיה היא שבגיל 37 שלא כמו פעם, לא מספיק רק לעשות ספורט ולשחות, אלא צריך גם לשמור על הפה במיוחד בארוחות שישי וחג. שלא תבינו אותי לא נכון, אם אתם לא חייבים ומצליחים גם לאכול את כל הדברים הטעימים , לעשות ספורט ולא להשמין אז קדימה, תמשיכו כך. לאחר החגים, היינו במספר אירועים ואז הגיעו שבועיים וחצי של מילואים, קורסים, אימונים, צניחות, קפה, קפה, קפה, וופלים, שווארמה בלפה עם הרבה שומן, בקיצור אתה כל הזמן עייף רעב ו…. צוות המילואים אספו כסף ובזמן הפנוי אוכלים ים של שטויות. בחיים לא האמנתי שאפשר לעלות 6 ק”ג בשבועיים וחצי, הרי מתאמנים, הולכים, מאמנים, רצים, עובדים קשה ?!! 6 ק”ג ? רציתי לספר לכם על המצוקה בעלייה של 11 ק”ג מספטמבר האחרון והכניסה למשטר אימונים ותזונה. מאתמול ועד 12 במאי, אני הולך להוריד 12 ק”ג. כן אני מכניס את עצמי מראש ללחץ על מנת להצליח. מי שמכיר אותי יודע שאני עומד ביעדים ואתגרים בחיים. מי שמעוניין שאוסיף את שמו לטבלת היעדים( לירידה במשקל) ולהתחיל תהליך נחמד, מוזמן. הנה כמה טיפים אישיים, אולי חלקם יתאימו גם לכם: 1.מותר להעמיס צלחת גדולה כמה שרוצים, כל עוד גם המנה האחרונה וגם הסלט על אותה צלחת. 2.אם הילדים לא מסיימים את האוכל, ממש לא חייבים לסיים להם את הצלחת, במיוחד כשלא רעבים. 3.בשעה 8:00 בבוקר יוצאים קוראסונים מהתנור ב”קפה ירוק”. הריח משגע את כל השחיינים. קוראסונים וגביניות רק ביום שישי !! 4.עד הצהריים, בשלושת השבועות הבאים, אוכלים רק פירות, אלא אם מתאמנים בבוקר. 5.פעם בשבוע, לא אוכלים כלום מהשעה 16:00 ( למשך 3 שבועות) 6.ארוחת יום שישי – יש לאכול רק מנה אחרונה אחת ואין לאכול לפני הארוחה כלום 7.פירות יבשים: רק תמרים, תאנים ורק לאחר ארוחה, אימון וכו’ 8.חטיפים – רק לפני אימון 9.4 אימונים בשבוע של לפחות שעה 10.שקילה פעם ביום, ופעם בשבוע עם חברה. כמו שאמרתי, מי שרוצה להתחיל תהליך נחמד עם שקילה פעם בשבוע, מוזמן להצטרף. עדכונים בהמשך.

לקוחות יקרים, ביום הבחירות הסניפים שלנו סגורים למעט סניף אקטיב שפתוח עד השעה 16:00