עדכונים שוטפים בצל שגרת הקורונה >>

נהלים לחברי קופ”ח שבהסדר טיפולים במים

  • בית
  • נהלים לחברי קופ”ח שבהסדר טיפולים במים

לקוחות קופ”ח היקרים,

כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שתתחילו את חווית המים שלכם אצלנו:

על מנת להימנע מאי נעימויות ועיכובים יש להגיע בערך רבע שעה לפני הטיפול.

כרטיס מגנטי – כל מטופלי קופ”ח מחויבים להעביר כרטיס מגנטי במשרד הבריכה לפני הטיפול. ללא העברת כרטיס לא תתאפשר כניסה לבריכה. עם זאת, על מנת להקל במקרה של שכחת כרטיס, ניתן להיכנס לטיפול בעזרת קוד זמני מהקופה.

זימון תור – לנוחיותך שתי אופציות לזימון תור:

א. זימון תור על בסיס מקום פנוי, בזמנים ועם מטפלים משתנים

ב. סדרת טיפולים ביום ובשעה קבועים.

מטפל – אנו פועלים בכל יכולתנו לתיאום מטפל קבוע. עם זאת, אין אנו מתחייבים כי כל הטיפולים יתבצעו עם אותו מטפל.

ביטול טיפול והשלמתו – על ביטול יש לעדכן לפחות יום לפני הטיפול במייל: kfar@swimming.co.il
אנו נשמח לספק טיפול חלופי, אך איננו מתחייבים שטיפול זה יתקיים עם אותו המטפל.

*** טיפולים שבוטלו לא יעברו לסוף הסדרה ***

** לאחר שני ביטולים ברצף מצדך לא נוכל לאפשר את שמירת המקום להמשך הסדרה, ועל כן, יבוטלו התורים לעתיד באופן אוטומטי, תוכל כמובן להמשיך לתאם תורים על בסיס מקום פנוי.

התחייבויות ללא תוקף – במידה וחלף תוקף ההתחייבויות והן לא נוצלו, יש לבקש ממשרד הבריכה טופס ניצול תורים.

באחריות המטופל בלבד ליצור קשר עם קופת החולים ולקבל התחייבויות נוספות.

**באחריות המטופל לפנות למשרד הבריכה שני טיפולים לפני סוף הסדרה לבקשת מכתב הארכה, לאחר מכן יש ליצור קשר עם קופת חולים ולקבל מהם התחייבויות לסדרה נוספת של טיפולים.

לשמירת המקום והשעה הקבועה, באחריות הלקוח להביא התחייבויות חדשות על לטיפול האחרון, אחרת המקום לא ישמר!!

אני החתום מטה מאשר כי המטופל בריא וכשיר לפעילות ספורטיבית ומתחייב לדווח לעולם המים על כל שינוי בריאותי. בקבלת מייל זה הנכם מאשרים את הנהלים ללא חתימתכם.