לקוחות יקרים, חזרנו! כנסו לעדכונים >>
מכירות:073-7579019
כל נושא:03-6992995
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

נהלים לחברי קופ”ח שבהסדר טיפולים במים

  • בית
  • נהלים לחברי קופ”ח שבהסדר טיפולים במים

לקוחות קופ”ח יקרים,

על מנת להימנע מאי נעימויות ועיכובים, יש להגיע בין 10-15 דק’ לפני הטיפול שנקבע.

  1. כרטיס מגנטי: מטופלי מאוחדת ולאומית מחויבים להעביר כרטיס מגנטי בקבלה לפני הטיפול. ללא העברת כרטיס לא תתאפשר כניסה לבריכה.
  2. זימון תור: לנוחיותך 2 אופציות לזימון תור על בסיס מקום פנוי, בזמנים ומטפלים משתנים או בסדרת טיפולים ביום ובשעה קבועים.
  3. מטפל: אנו פועלים ככל יכולתנו לתיאום מטפל קבוע. עם זאת, אין אנו מתחייבים כי כל הטיפולים יועברו ע”י אותו מטפל.
  4. נהלי ביטולי טיפולים: בביטול תור יש לעדכן 24 שעות לפני הטיפול. לא יתאפשר להעביר את התור לסוף הסדרה ויש לתאם תור על בסיס מקום פנוי. לאחר 2 ביטולים ברצף מצדך, לא נוכל לאפשר שמירת המשך הסדרה ועל כן יבוטלו התורים לעתיד באופן אוטומטי. תוכל כמובן להמשיך לתאם את התורים על בסיס מקום פנוי בלבד.
  5. התחייבויות שלא נוצלו: במידה והסתיים תוקף ההתחייבויות והם לא נוצלו , יש לבקש מהמשרד טופס ניצול תורים.

*באחריות המטופל ליצור קשר עם קופת חולים ולקבל התחייבויות נוספות.

* באחריות המטופל לפנות לקבלה 2 טיפולים לפני סוף הסדרה לבקשת מכתב הארכה, לאחר מכן יש ליצור קשר עם קופת חולים ולקבל מהם התחייבויות לסדרה הנוספת של טיפולים.

* לשמירת המקום והשעה הקבועה באחריות הלקוח להביא התחייבות חדשות תקפות עד לטיפול האחרון, אחרת המקום לא יישמר!

כללי: אני החתום מטה מאשר כי המטופל בריא וכשיר לפעילות ספורטיבית ומתחיב לדווח לעולם המים על כל שינוי בריאותי.

בקבלת מייל זה הנכם מאשרים את הנהלים ללא חתימתכם.