לקוחות יקרים, חזרנו! כנסו לעדכונים >>
מכירות:073-7579019
כל נושא:03-6992995
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

לוח אימונים יבשים עם מאמני עולם המים בתקופת הקורונה ללא תשלום

  • בית
  • לוח אימונים יבשים עם מאמני עולם המים בתקופת הקורונה ללא תשלום

 

רוב האימונים מוקלטים , אם פספתם אימון תוכלו לצפות בו בקישור הזה>>

אימונים אונליין בתקופת הקורונה ללא תשלום ע”י מאמני ושחייני עולם המים 

אומרים שזאת תקופה שתשנה אל העולם, אומרים שמי שלא ימציא את עצמו מחדש לא ישרוד, אומרים גם שהיקום מוריד את הקליפה וזה הזמן לתת לאחרים ולעבוד ביחד.

כמעט כל יום גם בוקר וגם ערב  יהיו לכם אימונים סופר חשובים , מיוגה פלאוו, פילטיס לשחיינים, אימון גומיות , אימונים לכאבי גב , אימוני מתיחות במיוחד לתקופת הקורונה 

אימוני נשימה , אימוני מדיטציה , אימון אופניים על טריינר , אימוני כוח , יציבה בקיצור אולי אפילו תרוויחו משהו מהקורונה הזאת 

צוות מאמני עולם המים ושחייני עולם המים מעבירים בהתנדבות את האימונים על מנת שלכם פשוט יהיה טוב בתקופה המטורפת הזאת

תודה לכולם שאתם מגיעים ועושים את האימונים ותודה ענקית למאמני  ושחייני עולם המים.

שאמרנו למדריכים והמטפלים שאנחנו רוצים לבצע אימונים על מנת לשמור על השפיות של השחיינים והמטופלים בהתנדבות , כולם בלי יוצא מן הכלל אמרו לי , “אורי מה שצריך ומתי שצריך , לכל גיל ובכל שעה…”

האם זה מרגש אותי מאוד ?? עד דמעות , מעבר לשייכות העמוקה של המאמנים, מטפלים והשחיינים של עולם המים הם פשוט , בלי שום תמורה , בתקופה מורכבת מאוד רוצים להמשיך לעשות לכם טוב.

 

 

תודה לכל המאמנים והמתאמנים שלקחו חלק באימוני הזום, אנחנו בקרוב מאוד נעשה גם אימוני זום קבועים באמצע יום העבודה…. 

בינתיים תוכלו לצפות באימונים שהיו בקישור למטה, המון בהצלחה לכולם.

 

לתיקייה של האימונים שנעשו ב- ZOOM , ניתן להיכנס, לצפות ולעשות כל אימון של מאמני עולם המים פה >>

 

אריקה גרינשפן – באימון היט ספליט של 15 דקות 

אימון אינטרוולים המשלב עבודה אירובית ואנאירובית. האימון בנוי מרצף יחידות זמן אשר במסגרת הזמן המוקצב משלבים תרגילים שונים המעלים דופק ועובדים על חיזוק שרירים. העבודה על השרירים נעשת בצורה א- סימטרית או בשילוב של שני תרגילים שונים של כוח+ עבודה אירובית, הכל בפרקי זמן של שניות 20 היוצרים מאגדת של 40 שניות כוח + 30 שניות אירובי. העבודה נעשת לדוגמא על גפה ימינית 20 שניות כוח ואז על גפה שמאלית 20 שניות כוח כאשר ב 30 שניות נוספות תתקיים עבודה אירובית בצורה א-סימטרית או בשילוב שני תרגילים שונים בתוך פרקי הזמן הנתונים.

אימון ” פיצוץ לבטן” , 10 דקות של עבודה חזקה על שרירי הליבה עם אריקה גרינשפן 

איילת נגלי באימון מתיחות ושמירה על הגב התחתון 

אימון סופר חשוב לעשות  כמה פעמים על מנת לייצג, להאריך , לחמם ולשמור על הגב התחתון שהוא

מרכז האיזון ומרכז שיווי המשקל של הגוף

חימום יבש לפני אימון שחייה עם ערן זוסמן 

אימון גומיות לחיזוק כתפיים לפני אימון שחייה עם ערן זוסמן 

אורי סלע באימון של 15 דקות של חימום ומתיחות על מנת לשמור על הגב התחתון