עדכונים שוטפים בצל שגרת הקורונה >>

לוח אימונים יבשים בתקופת הקורונה – סגר 3 – אימוני זום

  • בית
  • לוח אימונים יבשים בתקופת הקורונה – סגר 3 – אימוני זום

הילה ראובני – אתלטיק תרפיסט של נבחרת ישראל בשחייה 

אימון חיזוקים (Reconditioning) יום ראשון ושלישי בשעה 18:00

אימון החיזוקים (או בעצם התהליך) מכוון לעבודה נכונה עם הגוף בכדי להפחית את הסיכוי לפציעה ולהעצים את הביצועים הספורטיביים.
האימונים מאפשרים / פותחים ׳גישה׳ ליכולות גופניות שצריך לפי העומס של הספורט וכוללים באלאנס של תרגילי חיזוק ויציבות (Stability) עם תרגילי גמישות וטווח תנועה (Mobility)

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09 קוד 11

יום שני אימון בטן חזקה בשעה 17:00  עם גילי כהן 

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09 סיסמת כניסה 11

גילי כהן - מאמנת שחייה במיים פתוחים בראשל"צ

ערן זוסמן – מתיחות  לשחיינים שני 20:00 

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09 סיסמת כניסה 11

הדס הראל- מתיחות, תנוחות ושיאצו יום רביעי 13:00

הדרותרפיסטית
מורה לפלדנקרייז
למדתי להיות מטפלת שיאצו אצל נעומי גולדברג – ריפוי פשוט.
שחיינית מים פתוחים בעולם המים של אורי סלע🌟

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09 

קוד 11 

יום רביעי 18:00 עם אלון קליינמן יוגה לשחיינים 

אלון קליינמן

מאמן שחייה עם נסיון של כ-20 שנה ובעברי שחיין תחרותי בנבחרת ישראל. מורה ליוגה בשיטת ביקראם יוגה, מורה לפלדנקרייז, ומשלים בימים אלו לימודי הכשרה כספורטתרפיסט.

התשוקות הגדולות שלי הן בתחום התנועה (מסוגים שונים), לימוד והדרכה.

שיעור היוגה בשיטת ביקראם הוא שיעור עם סט קבוע של 26 תנוחות ו-2 תרגילי נשימה. במקור הוא מתבצע בתנאים חום גבוה של כ38 מעלות.

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09 סיסמת כניסה 11

 

 

תום פלד – נשימה לפני סט בשחייה והתאוששת דרך נשימה  – חמישי 20:00 

סדנת נשימה נכונה מתחת למים

https://zoom.us/j/2935999243?pwd=ZEdFT0x1OTRVWFdOMzZqcEcrZ2dTdz09

קוד 11

אריקה גרינשפן 

 שישי בשעה 17:30 יוגה פלאו

קוד כניסה https://us02web.zoom.us/j/6705410958?pwd=bTdKNHJBeDNHZVNVODBYSWdFRTZRZz09 

קוד- 352817

 

 

לתיקייה של האימונים שנעשו ב- ZOOM , ניתן להיכנס, לצפות ולעשות כל אימון של מאמני עולם המים פה >>

 

אריקה גרינשפן – באימון היט ספליט של 15 דקות 

אימון אינטרוולים המשלב עבודה אירובית ואנאירובית. האימון בנוי מרצף יחידות זמן אשר במסגרת הזמן המוקצב משלבים תרגילים שונים המעלים דופק ועובדים על חיזוק שרירים. העבודה על השרירים נעשת בצורה א- סימטרית או בשילוב של שני תרגילים שונים של כוח+ עבודה אירובית, הכל בפרקי זמן של שניות 20 היוצרים מאגדת של 40 שניות כוח + 30 שניות אירובי. העבודה נעשת לדוגמא על גפה ימינית 20 שניות כוח ואז על גפה שמאלית 20 שניות כוח כאשר ב 30 שניות נוספות תתקיים עבודה אירובית בצורה א-סימטרית או בשילוב שני תרגילים שונים בתוך פרקי הזמן הנתונים.

אימון " פיצוץ לבטן" , 10 דקות של עבודה חזקה על שרירי הליבה עם אריקה גרינשפן 

איילת נגלי באימון מתיחות ושמירה על הגב התחתון 

אימון סופר חשוב לעשות  כמה פעמים על מנת לייצג, להאריך , לחמם ולשמור על הגב התחתון שהוא

מרכז האיזון ומרכז שיווי המשקל של הגוף

חימום יבש לפני אימון שחייה עם ערן זוסמן 

אימון גומיות לחיזוק כתפיים לפני אימון שחייה עם ערן זוסמן 

אורי סלע באימון של 15 דקות של חימום ומתיחות על מנת לשמור על הגב התחתון 

הילה ראובני – אתלטיק תרפיסט, חימום שחיינים של 6-8 דקות לפני אימון שחייה