מכירות:073-7579019
כל נושא:03-6992995
 |  כניסה ללקוחות  |  EN

בין אמריקה לבני ציון – עוד מבט על צרכנות

פורסם בקטגוריה: לקוחות מספרים ,
במהלך הריצה שוחחנו הוא ואני על “שטראוס”. שאלתי אותו – תגיד, איך זה באמריקה? מה אתם עושים שם? למה אצלכם זה מצליח?  הוא ענה לי תשובה כל כך רזה ופשוטה – מה שייקר לי, לא קונה. זהו?! שאלתי אותו, ענה לי- כן! יקר – לא קונה. יש תחליפים. ואז הוא שאל על מה העניין? סיפרתי לו על מה שקורה כאן השבוע עם שטראוס. הוא היה בשוק, עצר את הריצה ושאל אותי – אתה רציני? ממש כך, עניתי. הוא הסתכל עלי ואמר “יוסי, אשתך רופאת שיניים, מטפלת בילדים, תשאל אותה – היא תספר לך ששוקולד לא בריא. למה בכלל האמהות אצלכם נאבקות ורוצות שוקולד זול לילדים? למה בכלל שוקולד? מה רע בתותים טריים או תפוח עץ עסיסי מתוק…. אז אמרתי לו ” נו, בחייך, זה לא העניין – בוא תשמע מה גילנו על ויסוצקי – 14 ש”ח לעומת 2 $ אצלכם. הוא צחק. יקר לך ?אל תקנה, אמר. תגדל נענע בגינה, תוסיף מים חמים וזהו. ואז שאלתי אותו – כמה עלו לו הנעליים האלה. ענה 65 $ בסייל. אמרתי לו, אצלנו המחיר בחנות היבואן הוא 999 שח לפני 25% הנחה של חנות עולם המים. המשכתי לרוץ – ושתקתי עד רגע זה.