west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

מרכז מידע

מרכז מידע

האם יש דבר כזה "יותר מידי במים"?

פעוטות וילדים, בגילאי 3 חודשים ועד 4 שנים, זקוקים לארבעה דברים עיקריים על מנת להתפתח – שינה, תזונה, פעילות גופנית וכמובן הורים שיעניקו להם חום, אהבה וזמן איכות ביחד – הבריכה היא מקום אידיאלי לכך. שהיה ותנועה במים (גם אם זה לא שיעור), ארוחה מזינה ולאחר מכן שינה קלה מספקת לפעוט את כל המרכיבים העיקריים להתפתחות נכונה.

מים זה דבר נפלא ולפעמים השהייה במים עם ההורה תוך כדי תנועה מספיקה לנו בכדי ליצור חיבור מדהים עם ילדינו במים. המים זה המקום היחיד, במיוחד לילדים מגילאי אפס עד שנה, שבו כל שרירי הגוף עובדים כשהילדים מתנועעים ו"תופסים מים" (דוחפים את המים) בעזרת ידיים, רגליים, חזה, בטן, גב ועוד….

אז מה קורה אם אנחנו חולים, נוסעים לסוף שבוע או שיש לנו אירוע? נדלג על השיעור במים? והרי הפער שמצטבר הוא של שבועיים. חשוב כהורה להבין את חשיבות ההתמדה להתפתחות תקינה ונכונה של הפעוט, תוך עבודה על מרכיבים נוספים (מעבר לאלו שכבר צוינו קודם) – שיווי משקל, קואורדינציה, חיזוק או הרפיית חגורת כתפיים, הארכת שרירים וכן הלאה.

השוני בין בריכות עולם המים לבריכות אחרות בארץ, מתחיל בזה שבריכות עולם המים הן הבריכות הלימודיות היחידות בהן ניתן לשחות ביום שבת. בנוסף, מינון הכלור בבריכות עולם המים נמוך משמעותית (מערכות המחשוב מן המשוכללות בעולם מווסתת את רמת הכלור באופן שוטף) מאשר בבריכות אחרות ורק אצלנו קיימת התאמה מלאה להנחיות התברואה של משרד הבריאות באשר לבריכות טיפוליות לקטנטנים עד גיל שנה (עד גיל שנה).

סירקולצית המים בבריכות עולם המים גדולה פי 4-6 מהסירקולציה בבריכות רגילות וכל המים עוברים דרך מגה-פילטרים עם מספר שכבות חול. המים החדשים (מי הברז) שמוזרמים מגיעים למיכל איזון, משם לפילטרים ולבסוף מגיעים לבריכה (כך שאיכותם טובה יותר ממי שתייה מהברז).

על קרקעית הבריכה ישנם מפזרים רבים ששומרים על מים טעימים וטובים לשתייה בכל שעות הפעילות. אפילו אין צורך לרחוץ את ילדיכם בסיום השיעור אלא רק בערב כחלק מהאמבטיה או המקלחת הקבועה.

יותר מדי מים? | שחיית פעוטות וילדיםבימי הפעילות לפעוטות, טמפרטורת המים בבריכה הינה 34 מעלות, מתאימה ונעימה לילדים בכל הגילאים. ניתן להשתמש באביזרים המשחק השונים שלנו – טבעות, דולפינים, מזרונים, נוּדלים, כדורים ועוד וליהנות מחוויית שחייה ומשחק משפחתית שלא תמצאו באף בריכה אחרת.

מסלול השחייה החדש לפעוטות בעלות של 320 ₪ לחודש (ללא השלמות) ומאפשר לכם, כמשפחה, להתמיד בשחייה ואם הפסדתם שיעור במהלך השבוע, תוכלו להגיע וליהנות מחוויה משפחתית בבריכה נעימה ומקצועית.

ולשאלה – האם יש דבר כזה יותר מידי מים? התשובה היא כמובן שכמה שיותר מים יותר טוב!

מקלחת או אמבטיה בבית לפני השינה מרגיעה את ילדינו, מאפשרת להם לשנות אוירה, להשפריץ ולשחק. הבריכה היא סביבה שמאפשרת גם את השכשוך במים אבל יחד אם אמא או אבא, כמובן שמעבר לשכשוך אפשר גם לשפר תנועתיות, לחזק את המערכת חיסונית, להרפות את הגוף ולחזק את השרירים השונים ובסופו של דבר להפוך את ילדיכם המאושרים לשחיינים קטנים.

נשמח לראותכם בשיעורי השחייה נהנים עם כל המשפחה ואיתנו בביתנו הנחמד.

שלכם, צוות עולם המים

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.