west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

מרכז מידע

מרכז מידע

טריאתלון לילדים בגיל 3?

טריאתלון לילדים

טריאתלון לילדים

טריאתלון עמק הסיליקון בארה"ב, אחד מאירועי הטריאתלון הייחודיים ביותר בארה"ב. כ- 850 ילדים מגילאי 3 עד 15, שוחים, רוכבים ורצים. הורי הילדים המשתתפים מסכמים כי עיקר ההוויה היא בתמיכה ובבילויי המשפחתי יותר מאשר ברדיפה אחר הנצחון והמדליה.

הטריאתלון הפך לכל כך פופולארי בארה"ב ומושך אליו ילדים החל מגיל- 3. מנכ"ל טריאתלון עמק הסיליקון אף מדווח על דוא"ל שקיבל מאם לילד בן 18 חודשים שבקשה לרשום את בנה לתחרות… מתחת לגילאי 7 על ההורים להיות זהירים. "אין עדיין מספיק ידע על השלכות האירועים הללו על לוחיות הגדילה של הילדים בגילאים הצעירים….." אומר ד"ר פלאנצ'ר, אורתופד מנתח. אך יחד עם זאת, אינו שולל וממליץ להורים להיוועץ עם רופא הילדים, טרם התחלת הפעילות. כנראה ובגלל העובדה שהטריאתלון משלב שלושה ענפי ספורט, רופאי ספורט רבים מדווחים כי אינם נתקלים במספר רב של פציעות "שימוש יתר" (over use syndrome) להבדיל מענפי ספורט איזוטריים אחרים בגילאים דומים.

עובדה זו והגיוון הענפי שככל הנראה מאט את "שחיקת" הספורטאי הם רק חלק ממכלול הסיבות התורמות, כנראה, לצמיחתו המטאורית של הענף. הילדים בטריאתלון זוכים לחוויה המלאה! מספרי החזה וסימני הזרועות והירכיים ממש כמו בעולם המבוגרים. אין פלא שהטריאתלון שואב לתוכו כל כך הרבה ילדים. הוא משלב בתוכו שלושה דברים שילדים אוהבים לעשות: לשחות, לרכב על האופניים שלהם ולרוץ בשטח!  

** תרגום חופשי ממאמר שפורסם בניו- יורק טיימס בגיליון אוג' 2009.

למאמר המלא באנגלית >>  

מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.