west logo heb white
תפריט
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
דברו איתנו

מרכז מידע

מרכז מידע

תרגול בבריכה לפעוטות סביב גיל שנתיים

תרגול בבריכה לפעוטות סביב גיל שנתיים

מחזק את הגוף, משפר בטחון עצמי במים וההנאה מובטחת

תרגילים במים לפעוטות1. בעיטות ברגליים - תרגיל מצוין לחימום הגוף, חיזוק הרגליים, תחושת מים והסתגלות למים. בנוסף, ליהנות ולצחוק מהשפרצות על אמא או אבא.
תרגילים במים לתינוקות2. חץ וקפיצה למים - הילד מתרגל כניסה נכונה למים ותחילת השחייה ע"י הישענות קדימה כשהידיים מושטות בחץ. בצורה זאת, אנו מראים לילד איך נכון להיכנס למים על מנת שלא יקבל מכה בראש מדופן הבריכה וילמד בעתיד לקפוץ ראש.
שחיית פעוטות3. שחייה עם הגה - הילד מחזיק את ההגה (סוגרים בננה ותופסים ע"י חישוק) שמציף אותו שחיית פעוטותונותן תחושת בטחון, משכשך ברגליים ומתקדם במים לאיזה כוון שהוא רוצה. התרגיל מצוין וחשוב להתקדמות במים והשחייה.

ניתן לתרגל עם/בלי סנפירים, הילד מרגיש כמו דג במים.
שחיית תינוקות4. תפיסת כדורים עם בננה - אוחזים ביד הילד עד שהוא מרגיש בטוח על הבננה (כשהיא פתוחה), ברגע שהוא מושיט יד ומנסה להגיע לחפץ הצף (כדור, ברווז וכו') אפשר להרפות ממנו.

בתרגיל זה, נוצר איזון ומתפתח שיווי משקל שחיוני מאד להמשך שחייה.
לימוד שחייה לגילאי שנתיים5. תרגיל סנפירים - שמים סנפירים על הרגליים, שואלים את הילד "איזה דג אתה?" ומשתעשעים עם הרעיון והסנפירים.

אימון עם סנפירים משפר את גמישות כף הרגל ואת השחייה בצורה משמעותית.
תרגילי התפתחות במים לפעוטות6. הליכת ספיידרמן - בתרגיל ספיידרמן, מניחים ידיים ורגליים על דופן הבריכה וזזים כמו עכביש.
תרגילים בבריכה לפעוטות7. נד נד חישוקים - תרגיל החשוב ביותר לחיזוק חגורת כתפיים – הילד נתלה על חישוקים שההורה/מדריך מחזיק מעביר שיווי משקל מצד לצד ומתנדנד.
תרגול בבריכה לפעוטות8. נד נד קדימה ואחורה - נד נד קדימה ואחורה מחזק גם את הכתפיים וגם שרירי הגב והבטן (ועל הדרך גם את שרירי הכתפיים של ההורים).
שחיית פעוטות בגילאי שנתיים9. קפיצה למים - כשילד אינו פוחד מהמים, זה תרגיל שמאד נהנים לעשות. אז אם אתם יודעים שהילד יכול לעמוד עם בהונות הרגליים על קצה הבריכה ולקפוץ בדיוק ב-3 ("אחת, שתיים וש...לוש") אז קדימה.
שחיית פעוטות עם הורים10. שחייה על גב ההורה - חיבור מדהים בין הורה לילד, מקנה הרגשת ביטחון של המשפחה כגוף אחד וכל מילה נוספת מיותרת.
לימוד שחייה לפעוטות11. שחייה ממש - אחרי שהילד משפריץ על עצמו, שוחה על גב ההורה וקופץ לבד למים אפשר להתחיל לשחות באמת. בפעם הראשונה, מומלץ לתאם אבחון עם צוות עולם המים (ללא תשלום).
מוכנים לקפוץ למים?

07.08.22

לקוחות יקרים

ביום ראשון תשעה באב כל המרכזים של עולם המים פתוחים כרגיל למעט סניף קריית אונו – עירונית שיהיה סגור.

הסניף בבית נועם בקריית אונו בריכה טיפולית
פתוח כרגיל.